Inlägg från: Lillan72 |Visa alla inlägg
  • Lillan72

Mars/April brudar!!!

Ok, hoppas jag gör rätt.

070324, Lillan73, Stockholm
    070428, Cinderella, Vikingstad

• Lillan72

FÖRLÅT nu glömde jag bort va jag heter här... Så här ska det vara:

070324, Lillan72, Stockholm
    070428, Cinderella, Vikingstad

• Lillan72

Cinderella
    Tack, ibland undrar jag vart mitt huvud har tagit vägen.. Man får nog erkänna att man kanske är en dum blondin ibland *fniss*

• Lillan72

Med två barn så blir man "IQ fiskmås" ibland och då är det alltid skönt att skylla på ens hårfärg ....

• Lillan72

Cinderella

Ha,ha , jag tänkte väl det när jag läste Vikingastad, men är man blondin så är man .

• Lillan72

Här kommer en jätte fjompig fråga som jag ändå måste fråga. Har någon av er funderat på att "sminka" er M2B?? Jag har nämligen funderingar på att dutta på lite puder på honom och jag tror att han skulle gå med på det. Eller är jag en riktig Bridezilla nu???

• Lillan72

Min karl börjar nämligen att bli lite tunnhårig och jag kan tänka mig att han nog kommer att bli lite svettig och för att hjälpa till med att det inte ska glänsa för mycket på huvudet så tänkte jag ta hjälp av puder, fniss!! När jag skriver det här så hör jag hur fånigt det låter, *asgarvar*..jag börjar nog bli trött!

• Lillan72

Jamen, då kanske jag inte är helt ute och cyklar. Man vill ju självklart att de oxå ska visa sig från sin bästa sida. Jag frågade precis min karl och han var inte helt emot det. Det får bara INTE synas och bara för den här gången!!

• Lillan72

Det där låter verkligen mums!! Om jag skulle välja nåt som bara jag skulle tycka om så skulle jag välja alt 1, men misstänker att det kommer att vara blandade åldersgrupper på ditt bröllop och då tror jag att alt 2 funkar bättre.

Kom oxå precis på att jag har glömt att säga att jag tycker att det stället ni har valt ser superfint ut på den länken du skickade ut!!!

• Lillan72

Låter som en bra idé! Kronärtskockan lät mumsig! Får jag fråga vad du får betala per person?

Svar på tråden Mars/April brudar!!!