Inlägg från: Lillan72 |Visa alla inlägg
  • Lillan72

Mars/April brudar!!!

Vi ska ha festen på en restaurang så vi har paketpris/person och det kostar en hel del, men är nog värt det. Jag skulle aldrig kunna slappna av om det var jag som hade ansvaret för mat, dryck etc. så det här är den bästa lösningen för mig om jag ska en bra bröllopsdag. Trots att vi har festen på restaurang och de håller i det mesta, så kräver det ju en MASSA planerande särskilt för ett control freak som jag .

• Lillan72

norpan79
    Det där låter som en jättesmaskig tårta!! Jättefina brudpar, vet du vad de kostar? Fast man kan kanske inte beställa de från Sthlm?

twentyfirstofapril
    Jättefina buketter! Jag tycker oxå att den första buketten var finast.

• Lillan72

2007-03-24
    Hade inte tänkt på att det bara är 2 månader kvar, WOW!!!! Nu pirrar det rejält i magen. Har en lång lista med saker kvar att göra, men det är mest smågrejor, alla "stora" saker är klara, men det bästa är att Princessa (bröllopsbutiken) ringde igår och sa att klänningen och skorna har kommit!! Ska åka dit och prova de för första gången i nästa vecka, jippiii!!
    Hur mkt har du kvar att göra??

• Lillan72

En av min M2B's kompisar kontaktade mig idag för att kolla vilka det är som kommer på bröllopet för att kunna börja planera en svensexa... Försökte hjälpa honom så gott det går, och samtidigt vädja till honom att vara SNÄLL mot min sötnos. Har ni andra råkat ut för samma sak? Är ni oroliga för vad de ska hitta på...för det är jag

• Lillan72

Min karl är den första att gifta sig i kompisgänget att jag är rädd för att de bara kommer att hitta på elaka, pinsamma, snuskiga saker mot honom. Det är nog det sista som jag är mest orolig för...

• Lillan72

Marskatt
    Vet inte varför, men "äktamannensexa" låter trevligare!! Vi får hoppas att ni slipper det, fast jag kanske oroar mig i onödan, det kanske blir skitkul för min karl!!

• Lillan72

Skrev fel "äkta mansexa" skulle det ju vara...är nog lite trött..

• Lillan72

Kan du inte hinta lite fint till henne att du skulle vilja ha en tjejdag med henne? Vem vet, hon kanske nappar?
    Själv oroar jag mig inte så mkt ännu, men misstänker starkt att min systeryster håller på och fixar något trots att jag sagt att det INTE är nödvändigt. OM det blir ngt så vill jag bara att alla ska ha kul tillsammans.

• Lillan72

Saltakatten
    Precis vad jag är orolig för!! Det skulle inte förvåna mig om killarna fixar en strippa. Jag hoppas att de har blivit så pass vuxna att det gör ngt kul istället, men det har de nog inte..

Hoppas att din möhippa blir kul!!!

• Lillan72

Markatt
    Hon kanske bara låtsas vara fullbokad och kommer att överraska dig någon helg, man vet aldrig .

Svar på tråden Mars/April brudar!!!