Inlägg från: 2007-03-24 |Visa alla inlägg
  • 2007-03-24

Mars/April brudar!!!

Lillan 72,
    Ja just det, ska den blivande maken också ha kläder.. det kan man inte tro om man ser på engagemanget från min

Resten av familjen har allt klart i klädväg, men han har inte ens börjat titta.. Vi Måste(!) åka i helgen.. Hoppas mamma kan vara barnvakt en stund.

• 2007-03-24

Lillan 72,

ja, jag har min klänning hemma hos mamma och pappa. Ska träffa sömmerska i början av mars för justering osv.

När kommer din??

Det är verkligen inte långt kvar nu..

• 2007-03-24

God morgon Brudar!

Missade er helt igår kväll. Efter 2 glas vin till middagen somnade jag gott på soffan
    Funderar på detta med en liten present till varje gäst.. Ni som ska ha det, vad har ni köpt? Prisklass?

Ha en bra dag!

• 2007-03-24

Lillan 72,
    Jag (som har lika långt kvar som du..) tycker det låter som en bra idé att köpa färdiga askar Veckorna går såå fort! Det är bara 9 veckor kvar!! Vi har i allafall mycket kvar att fixa.. men det är så kul att det närmar sig.
    Vi fick ett välkommet ekonomiskt bidrag idag från min blivande svärfar. Såå skönt eftersom det lätt drar iväg, det kan ju kosta hur mycket som helst.
    Men nu kommer vi få pengar över och planerar att åka bort i sommar tillsammans med barnen + köpa en ny videokamera.
    Ha en bra kväll!

• 2007-03-24

Lillan72
    Här är en till som inte sover..
    Sitter vid datorn alltför mycket. Så klart men inte somnar då..

Har så mycket som snurrar i huvudet, mycket som inte är klart.

• 2007-03-24

Precis så är det här också. Har så många listor, som jag bockar av och lägger till nya saker på hela tiden.
    Har inte haft tid att åka och handla och fixa som jag skulle vilja. Bor i ett mindre samhälle, så det kräver lite planering för att komma till stan.
    Måste snart till IKEA och Panduro!!!

• 2007-03-24

Lillan72,
    Har ni bestämt vilka psalmer ni ska ha?? Tycker det är svårt.. De jag tycker är vackra är sommarpsalmer. Vill ändå ha någon man känner igen.. Går inte i kyrkan så helt regelbundet.

• 2007-03-24

Ja, det är mycket småsaker som blir dyrare än planerat och tillsammans blir det mycket.
    Vilken typ av fest ska ni ha efter vigseln.På restaurang eller? Fixar ni mycket själva?

Känner mig så glad och tacksam för det tillskott vi idag fick till vår budget
    Samtidigt är jag glad att vi inte visste om det tidigare, för då hade vi planerat en större tillställning, och jag känner att det vi ska ha känns helt i vår stil! Samtidigt som vi kommer ha pengar över

• 2007-03-24

anNea,

Jag har också funderat på Måne och Sol.. ska prata med prästen och se vad han har för "tips"
    Vi har haft Måne och Sol, på båda våra barns dop, så jag får se..

Fler förslag??...

• 2007-03-24

Lillan72!!

Idag är det bara 2 månader kvar..
    Vad har ni kvar att fixa??

Svar på tråden Mars/April brudar!!!