Inlägg från: 2007-03-24 |Visa alla inlägg
  • 2007-03-24

Mars/April brudar!!!

Lillan 72,
    Ljuslyktorna är till värmeljus, IKEAS 4st för 9 kr... (billigt va ?) Ska ha glaskross i (+ vatten) så rosen står rakt, och sen vitt trassel runt rosen. Vill bara ha låga dekorationer lite osymetriskt spridda. Beställde idag också 25st hjärtan på tråd som ska stå på borden.

anNea,

Jag har köpt en sjal att ha över axlarna, som jag knyter bak på ryggen, en jättefin, enkel som bara är lite "vågig" i kanterna.

Hua, det är verkligen inte långt kvar. Det är nog ett "försvar" mot nervositeten att engagera sig så i planeringen.. Men med jämna mellanrum kommer jag ihåg att det är vi som ska stå där i centrum, hela dagen!! Det är verkligen inte min stil.. Vem har hittat på det här??
    Är det för sent att rymma iväg??

• 2007-03-24

twentyfirstofapril,
    Tiaran ser jättefin ut

Jag ser också fram emot tiden efter bröllopet Nu när det börjar närma sig börjar jag bli osäker på allt jag planerat.. (förutom m2b honom känner jag mig säker på efter 10 år tillsammans)

Längtar efter att ha på mig mina nya ringar, byta efternamn, köpa ny brevlåda..
    Annars lär det väl inte kännas så annorlunda.. men att vi hör ihop på ett annat sätt, och alla 4 heter samma efternamn

Lillan 72,
    Var det du som skulle ha rosa M&M som favours??

• 2007-03-24

Lillan 72,
    Såå du fick tag i dina godis-favours, vad roligt!
    Tänk om våra m2b visste vad bra hjälp det är, alla dessa timmar framför datorn, och få hjälp med alla bröllops"problem".
    B

• 2007-03-24

Skickade förra inlägget lite för snabbt

Bara 6 veckor kvar

• 2007-03-24

Ang frisyrer..
    velar så om hur jag ska ha det
    Ska till min frisör idag för klippning och bestämma frisyr + prova sminkning..
    Vet inte om jag ska ha färgat hår eller ej.. Brukar vanligtvis ha färgat hår (rött), men nu har jag inte gjort något på snart ett år eftersom frissan vill att håret ska vara helt "naturellt" innan.
    Så då känns kanske rött lite för "mycket".
    Får se vad hon säger.. Hon har ganska bestämda åsikter så hon vet säkert vad som blir bra

• 2007-03-24

Halloj!!
    Vilken rolig dag hos frisören
    Har nu klippt mig, gjort provuppsättning, (2olika frisyrer), provsminkad (får se om m2b märker hur snygg jag är när han kommer hem..)
    Vi gick även till floristen tillsammans och valde blommor till håret. (Ni förstår att jag bor i ett mindre samhälle, va?)

Ska dit och slinga och färga håret en vecka innan bröllopet, och då ska vi göra en sista provuppsättning.
    Hon beräknar att det kommer ta ca 4 timmar på bröllopsdagen, och vi ska ju fota oss före vigseln, som startar kl 13
    Sååå vi bokade tid fr kl 6.30, Hua!!
    Men såå roligt!

• 2007-03-24

Lillan 72,
    Tråkigt med underkläderna..

Frisyren är svår att beskriva, men det blir uppsatt , stramt bakåtdraget på sidorna, men högre bak, med fastnålade lockar + små blommor och slingrande hjärtan på tråd bland lockarna. Ni förstår precis va,,

Twentyfirstofapril,
    Jag är 33 år och m2b fyller 40 dagen före bröllopet.

Jag har idag pratat med vår präst.Vi kommer träffa honom 2 veckor innan, är det sent? Får se till att få klart festprogrammet denna vecka, så bara vigselprogrammet är kvar.

• 2007-03-24

Lillan 72,(och andra som gifter sig 2007-03-24)
    Idag är det baaara 5 veckor kvar..

• 2007-03-24

Twentyfirstofapril,
    Vi råkade ut för precis samma sak, med tvättmaskinen.. Köpte ny för ett par veckor sedan.. Det fanns inte med i budgeten . Meen, det är faktiskt ganska skönt med ny maskin, fantastisk skillnad med snabbare centrifugering. Nu vill jag ha ny torktumlare också

• 2007-03-24

Halloj!
    Sjuka barn och sjuk sambo (hög feber och hosta).. snart ligger väl jag med
    Dessutom härjar magsjuka på dagis och skolan, hua, det vill vi gärna slippa

Nu börjar vi få mer och mer klart, köpte skor till barnen och strumpor till mig och dottern igår. Suttit tillsammans med 2½åriga dottern och lindat silvertråd och pärlor runt 20 blockljus idag (16 kvar) , blir jättefint. Måste börja med festprogrammen ikväll.. har material sparat i datorn, men allt ska ju fixas ihop.. Skrivaren krånglar.. Jag är så oteknisk. Hoppas på att m2b är piggare ikväll och fixar den.

Svar på tråden Mars/April brudar!!!