Inlägg från: Gabbies |Visa alla inlägg
  • Gabbies

14 juli 2007, del tre

Örebroare: jag får den uppsydd i Kina för 1600 kr med frakt

• Gabbies

tack förresten *glömde*

• Gabbies

lighfish: jag kollade också på ballerina skor med snörning först men sen hittade jag dessa och blev förälskad.. min kille e kortare än mig så jag vill inte ha höga klackar..

Imorrn ska jag och en kompis ner o köpa papper till inbjudningarna.. :)

• Gabbies

jag har inte köpt underkjolen ännu, tror att det blir en annan faktist.. bridalmarket som jag beställer ifrån kanske ska ta fram en som dom tycker passar klänningen, vi har inte riktigt bestämt än... men jag hittade den på ebay sökte bara på crionline slip så kommer det upp massor i olika prisklasser..

• Gabbies

vi har lila (allt mellan ljust och mörkt) och creme som färgtema..

• Gabbies

Jo då jag har beställt den där klänningen som jag postade bild på.. men jag får inget direkt svar på hur lång tid det kommer att ta.. dom säger bara att vi gör den å snabbt som möjligt..

LidaM: Nej det e inte för tidigt att skicka ut inbjudningarna vi ska skicka dom om typ 2 veckor.. Det e ju mitt i semestern..

• Gabbies

BrudJuli2007: Ang. tärnor och bestman så gör vi så att vi köper klänningar till tärnorna då vi vill att dom ska ha en speciell färg.. Men allt annat får dom betala själva.. Bestman har egen kostym så det e inga problem.. Vi vill inte att bestmannen ska se ut som brudgummen då det är brudens och brudgummens stora dag..

• Gabbies

idag har jag skrivit ut och klippt till inlagorna till inbjudningarna.. skulle ha ficxat klart hela inbjudningarna men det tog slut på färg..

• Gabbies

Har du kollat på Bokia? Där köpte vi våra cremefärgade papper 159 kr för 250 st (inte för att vi behöver så mkt men det var billigt, dom väger 160 g/st..

Svar på tråden 14 juli 2007, del tre