Inlägg från: Gabbies |Visa alla inlägg
  • Gabbies

14 juli 2007, del tre

Andromeda: Bra att du hittade papper.. Nej det funkar utmärkt att skriva ut 160 g papper i vanlig skrivare.. Vi skriver ut våra här hemma på en begangnad HP skrivare.. :)

• Gabbies

jag fick också byta datum förut men det var från 7/7 till 14/7 detta pga en stor bilträff som inträffar varje år här i Västerås pga den första helgen så de e nästan omöjligt att genomföra ett bröllop då..

• Gabbies

vi ska skicka våra inbjudningar nu på tisdag.. :)

• Gabbies

ja alltså vi skickar våra på tisdag så dom ska också vara framme på alla hjärtans dag.. det kanske inte framgick..

• Gabbies

Nu ahr jag lasgt inbjudningarna på postlådan.. :)

• Gabbies

japp tanken är att dom ska komma fram imorrn så jag hoppas att posten sköter sig.. :) Jo visst e de skönt att den delen e klar men ärligt talat så var dom ganska enkela o tog typ 7 timmar att göra 35 st..

• Gabbies

Örebroare: Nej jag räknar inte med att så många ringer imorrn, så jag har bett en av mina tärnor ringa iaf.. så att nån ringer.. :) Nog för att jag vet att hon kommer men ändå..

• Gabbies

Vi har även vi satt osa 1 juni

• Gabbies

Det där rimmet har ju jag o min sambo skrivit.. det skrev vi ihop till våran hemsida fast vi skrev att vi redan bott ihop i åren fem.. Kul att folk snor saker rakt av.. :(

• Gabbies

du har ju kopierat det rakt (förutom antal år då) från våran sida.. vartifrån kommer annars det där det ifrån som står en bit ner? Vi har rimmet o sen en bit ner på sidan ett nytt stycke som oj då, råkar börja med ordet Det! Nej usch o fy för människor som snor saker utan att fråga.. Det hatar jag! men men nu har jag återigen lärt mig att man inte delar med sig av saker över Internet.. :[

Svar på tråden 14 juli 2007, del tre