Inlägg från: MrsNyberg2B |Visa alla inlägg
  • MrsNyberg2B

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare

Tur att det är bra länkat så man hittar fram ordentligt!

sajber.pillan - Vi ska gifta oss borgerligt. Har just tagit tag i den biten för att höra vad för möjligheter som finns i Eskilstuna stadshus, och so far - so good.

• MrsNyberg2B

drömbrud - vi hoppas verkligen att det stämmer - d e n h ä r g å n g e n!

Vidalila - Vad ska ni har i er ceremoni. Vi hade tänkt oss en liten sång, sjungen av sambons vän och någon dikt. Så det blir inte så himla långt, men ändå mer än två minuter. Kanske vi kan lägga till något mer - jag vill gärna ha lite musik - men vi får se vad som blir..

• MrsNyberg2B

Vidalila - Ja, för oss är det just bara den religiösa biten som vi inte vill ha, i övrigt vill man ju ha det mesta. Men, vi får väl närmare planera med vigselförättren när vi har en sån... Max 30 minuter tror jag på, för vår del. Det känns som lagom...

• MrsNyberg2B

Vidalila - Faktiskt så är vi ju några i den här tråden som gifter oss redan i år...

• MrsNyberg2B

Nu har jag bokat tid och plats! *pirrpirrpirrimagen*

Jösses vad ni skriver, flickor! Ni är så snabba att manknappt hinner med.. Idag är sambon svårt sjuk (han är ju man). Men faktiskt, så är det synd om honom, han har nog ätit dålig risgrynsgröt (ni vet i en sån där korv), så jag får ju underhålla mig själv..

På fredag ska vi få en ny familjemedlem i form av en liten kattflicka - vår stora katt försvann ju för i början av december, och den lilla vi har är så social så vi tyckte det passade bra när erbjudandet kom.

• MrsNyberg2B

Förresten - roligt att prova klänningar. Jag beställde en klänningskatalog igår, det kanske rent av var någon här som tipsade om just det...? Inte utan att man väntar på den iaf..

• MrsNyberg2B

Vidalila - det var i den här tråden jue!!

• MrsNyberg2B

Norrsken - En liten bondkatt är det, fyra månader. Storkatten är borta, gissar på det värsta.. Men det ska bli roligt med en till, speciellt som lillkatten får en ännu mindre katt att leka med - hon behöver det verkligen!!!!

snitte - ja, de är ynkliga som bara den.. Men det är synd om min också, han ser verkligen sjuk ut... Får väl försöka hålla mig hemifrån så mkt det går i morgon (min lediga dag..) så inte jag också blir sjuk.

• MrsNyberg2B

..skönt att man inte är ensam om att reagera...

• MrsNyberg2B

Min mamma slutade amma när jag var fyra månader och jag har ändå blivit ganska normal.. (om jag får säga det själv)

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare