Inlägg från: MrsNyberg2B |Visa alla inlägg
  • MrsNyberg2B

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare

F-n vad surt..

• MrsNyberg2B

Sitter här och hivar en ner ena katten ifrån knät hela tiden - hon gillar verkligen BT, det är ett som är säkert!!

• MrsNyberg2B

Snitte - Jag tänkte på dig häromdagen (för visst är det du med det vintriga temat?) Det stod en massa glittrande snöstjärnor i Smyckabutiken på stan, och jag tänkte att det var perfekta bordsdekorationer för det..

Har just inhandlat en skärmaskin och så har vi kanske ändrat färgtemat (igen) lite, för det fanns inga papper i exakt rätt nyans i affären och sambon (!) tyckte och valde det här alternativet, vi får se vad det blir av det...

• MrsNyberg2B

Snitte - Oh no! Jag som var helt säker (nästan).. Men det är ju någon härinne som har det temat - så du vet vart du ska leta!

Just de här färgerna blev brunt och guld, jag är lite ledsen för att jag fick överge mitt vinröda - för det vill jag verkligen ha, man det kanske går att få med det också, det är bara att prova sig fram, helt enkelt..

• MrsNyberg2B

Syster Kristin - Om du skickar ut inbjudningarna tidigt, så kan ju folk lättare ta ledigt (om de inte har semester) och planera in bröllopet. Alternativet som en del använder är ju save-the-date kort.

• MrsNyberg2B

syster_Kristin - Du är inte alls ute i för god tid!! Vi har ju hängt här rätt länge, en hel del av oss! Bara att köra på alltså!

• MrsNyberg2B

...men det är säkert fint ändå!

• MrsNyberg2B

Ah - nu har jag verkligen tappat tråden här. Har inte varit här på massa dagar. Men iaf:

Bokat lokal och vigselförättare!
    Bokat tid i september (!!!) hos en florist
    Varit på bröllopsmässa och får återigen beslutsångest kring färgen på klänningen. De visade en klänning i svart med gnistrande pärlor över hela framsidan som jag blev helt kär i. Tänker att den lätt går att ha på nyårsafton..

Angående lekar och dans - jag röstar på båda!

• MrsNyberg2B

Norrsken - först tänkte jag en i någon färg, sen tänkte jag att man kanske ändå skulle ha en vit, och nu är jag helt lost. Eller inte helt, men förutom den här drömmen, så tänker jag kanske en vinröd vore fint - m2b har nämligen bestämt sig för att ha vinrött i sina kläder.

• MrsNyberg2B

Just att det är nyår tycker jag öppnar upp för lite alternativ - hade det blivit under sommaren, så hade jag nog inte tvekat på det vita, faktiskt, för mig hade nog inte svart varit ett alternativ då, och inte någon färg heller, eftersom det i så fall skulle blivit pastellfärg och det är inte min stil.

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare