Inlägg från: MrsNyberg2B |Visa alla inlägg
  • MrsNyberg2B

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare

Vad roligt!!!! Positiva klubben! Jag sitter och skriver ut massa info från högerextrema gruppers hemsidor, det tycker jag personligen är lite otäckt... Ska dock skriva min C-uppsats kring detta, så det är ju intressant på det viset också.

• MrsNyberg2B

Du får blogga om det då.. Nu har jag för att öka oddsen börjat må illa, har iofs väntat på vinterkräksjukan hela vintern, med tanke på vart jag jobbar så vore det ju inte helt otroligt om det var dags nu...

• MrsNyberg2B

*letar svartpepparkorn*

• MrsNyberg2B

Ah - Jag har tidigare hört om vitpepparkorn.. Det går i vågor, så kanske är det bara så att jag är hungrig. Hoppas jag.

• MrsNyberg2B

Vårbrud - tja, det är klart, det hade ju iofs inte varit otrevligt, men jag tror inte det.. Vi har legat lite lågt nu, eftersom jag har gjort ett sånt där utvidgat (eller vad det nu heter) cellprov, men svaret borde komma snart nu, för det skulle ta tre veckor och det har gått nästan en månad, fast snart är det ju lite i senaste laget för att hinna bli lite smalare till bröllopet..

• MrsNyberg2B

Vitpepparkorn it is!

Fast jag tror att jag faktiskt någon gång försökt med svartpeppar också, när jag tänker på det, och det är länge sen jag var magsjuk *pepparpeppar*

• MrsNyberg2B

Säkerligen..

Är det något bra på tv ikväll eller ska man hänga här?

• MrsNyberg2B

Jo, men nu vet jag, det är en dokumentär om Sverigedemokraterna ikväll (på tal om uppsatsämne).

Såg förövrigt att jag skrivit ett mail till min lärare, där sån där reklam poppat upp där det stor något i stil med "söker du en snygging, hitta kärleken på MSN", det var rätt roligt...

• MrsNyberg2B

Nej, en tant.. Fast jag vet inte om hon är singel..

• MrsNyberg2B

Hon kanske, kanske blev jätteglad och snart kommer hon också surfa omkring härinne - ingen vet!

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare