Inlägg från: MrsNyberg2B |Visa alla inlägg
  • MrsNyberg2B

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare

Lucy - Ja, jag tycker vals är häftigt, det är snyggt när det dansas i rätt takt. Men, tror nog det ser snyggare ut om vi låter bli Fast lite avis blir jag såklart på er..

• MrsNyberg2B
    Ja, det tror jag allt.
  • MrsNyberg2B

Man får sådana "Aha"-upplevelser lite då och då, det är väldigt häftigt! När vi tittade på lokalens hemsida såg vi att det stod när den var bokad och det blir så verkligt när man vet att det är vårt datum som är ett av dem..

• MrsNyberg2B

madlin - Ni får helt enkelt tömma vardagsrummet på möbler, så får ni träna där..

• MrsNyberg2B

Vad roligt att se på kort! Det är jätteroligt att se människor "på riktigt" och inte bara ett namn här på forumet!

• MrsNyberg2B

Norrsken - Jag blev så inspirerad så jag var tvungen att lägga ut lite nya bilder jag med! Dessutom har Peter äntligen tänkt att han ska tala om för alla varför han älskar mig! www.home.gamman.se/nyårsbröllop

• MrsNyberg2B

blivandefruandersson - Jag tänkte ha en svart, lång klänning, gärna med lite pärlor på, i någon form. Har två alternativ på hemsida, varav den mörka just nu är favoriten..

• MrsNyberg2B

Anja - Fy vad trist!!! Usch! Verkligen, verkligen typiskt.. Jag hoppas att det löser sig på något sätt, att de kanske har skärpt till sig lite.

Norrsken - Jag ska bara säga återigen att jag är så imponerad av din järnkoll! Tur du kom fram till jobbet - här är det bara någon minusgrad, men vi har ingen fläkt i bilen, så det är inte superskönt att åka till jobbet ändå.

Idag fick jag veta att jag ska operera bort såna där cellförändringar i livmodern. Det betyder att det inte är läge för några försök till barn, vilket i sin tur gör att jag kan köpa klänningen, eftersom det hinner bli försent för graviditet innan bröllopet annars (vilket det väl iofs redan är om man tänkte att man skulle hinna gå ner i vikt igen, så det är ju egentligen inget problem, men bra med argument!)

Lucy - Jag har bara snabbläst tråden, så jag undrar, beställer du från Millybridal?

• MrsNyberg2B

Norrsken - Men du har ju alltid koll. Det är så himla bra!! Angående bilen, så ska den lämnas in någon gång (ungefär nästa vecka skulle jag tro), så tills dess står jag ut. Det är så långt till Claes Ohlsson härifrån - en dålig håla. Jag bara längtar tills vi kommer härifrån, snart står jag inte ut längre...

• MrsNyberg2B

Jag hatar panikångest! Är hemme idag (igen)för att allt bara känns som pannkaka och äckel när jag ska till jobbet. När jag ä-n-t-l-i-g-e-n tar mod till mig och ringer till den psykiatriska kliniken för att jag gissar att det är ändå dit jag kommer om jag går via husläkaren, så har de telefontid vid klockan elva i morgon. F----------------------N

Ina - Bra att du skriver det här iaf, så att man kan ha koll i framtiden!!

Har för mig att ni var ett gäng som skulle göra högskoleprovet.. Här är en till, som bokade i senaste laget, men det gick tydligen fortfarande att få vara med på ett hörn! Såg i någon katalog att man blev antagen på högskoleprovet även på enskilda kurser, så därför tänkte jag att det kunde vara en bra idé även för mig!

Lucy_ - Okej, vad bra! När räknade du med att den skulle komma till dig? Beställde du motsvarande den storlek som du har här hemma eller?

Hörde jag rätt? Pandurorea?? Nu blir väl vår budget lite stram med tanke på jobbfrånvaron, men iaf, rea är alltid rea och lite pengar får jag ju in...

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare