• Pumpkin

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare

Fasten your seat belts and make your comfortable - here we go again!

2007
    Oktober
    20/10 drömbrud ? Joy 18 år & Andreas 19 år, Stockholm.
    joyochandreas.weddingannouncer.com

December
    15/12 InaHjärtarAdam ? Irina 22 år & Adam 24 år, Södertälje.
    www.brollopstorget.se/Brudpar/hemsida.php
    31/12 MrsNyberg2B ? Åsa 27 år & Peter 32 år, Tranås.

2008
    Januari
    12/1 Mysan98

Februari
    2/2 Lucy_ ? Anna 19 år & D 25 år.
    16/2 ~Norrsken~ ? Angelica 22 år och Lars 27 år, Skellefteå. (KANSKE!)
    foreverandever.weddingannouncer.com

Mars
    8/3 Snart_FruL ? Madeleine 33 år & Mikael 33 år, Kortedala.

Maj
    5/5 blivandefruandersson08 ? Therése 26 år & Daniel 27 år, Vagnhärad.

Juni
    Brud 2008 ? Sara 21 år & Henrik 22 år, Göteborg.
    kling2008.weddingannouncer.com
    sajber.pillan ? Pernilla 30 år & Kjell-Åke 33 år, Nyköping.

Juli
    5/7 snitte ? Rebecca 22 år & Magnus 23 år, Karlstad.
    5/7 gica ? Gica 26 år & Mr Right 29 år, Göteborg.
    19/7 Anja74 ? Anja 32 år & Daniel 33 år, Lund.
    anjasbrollops.blogg.se

Augusti
    2/8 Helmborn2B ? Camilla 22 år & Anders 27 år, Lerum.
    camilla-anders.weddingannouncer.com/
    2/8 B & S ? Samantha 26 år & Bojan 26 år, Göteborg.
    2/8 angelica79 ? Angelica 27 år & Richard 28 år, Eslöv.
    www.brollopstorget.se/Brudpar/79angelica/
    8/8 Vidalila - Madeleine & Jonas.
    Malinanan ? Malin 25 år & Jens 26 år, Sundsvall.

Länk till gamla trådar:
    1. www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m1441035.html
    2. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1592119.html
    3. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1774171.html
    4. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1914213.html

• Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare
  • Pumpkin

Nej absolut inget ont om det. Min familj brukar kalla mig för smygkristen, bara för att jag nog är mest "troende " (vet inte riktigt vad jag tror på, men nånting är det) i familjen

• Maggies

~Norrsken~: Så är nog jag också. Sen när jag hör fästmannens berättelser om saker han varit med om och tecken han tycks ha upplevt så känns det så mycket närmare. Det nog skönt ändå att ha något högre att förlita sig på.

Jag tror jag ska lägga mig nu. Det blir en dag imorgon också. Godnatt!

• Pumpkin

Helt klart.

Jag ska också krypa till kojs faktiskt. Det tar på krafterna att åka på mini-weekend

Natti tjejer! Kram

• drömbrud

Jag har nog missat några hundra sidor!
    Har haft en underbar helg med min älskling!

Men nu ska ja lägga mig och läsa en snutt!

• Snitte- 5/7-2008

Godmorgon!

Cia-bruden: skönt att ni är överens nu väntar vi spänt till mars :)

Madlin: jag funderarde länge på det där med kvalité på tyg och sömnad och så om man beställer uppsytt vad skönt att det var hyfstat bra iallfall!

Syster_kristin: tack för omtanken, när jag slutar idag 17 så ska jag hem och soooova :)

blivandefruandersson: skönt att ni har hittat en präst... det är fortfarande en stor lucka för oss...

gica: åh jag hade nog inte kunnat hålla mig... :D jätte roligt att din mamma är så PÅ och att hon verkligen vill att ni ska gifta er :)

• Anja 19 juli 2008

Morning tjejer...

Vad ska ni göra idag?

Själv känner jag mig lagom stressad och jag behöver er hjälp med en grej!

Sambon fyller ju år idag, så innan jag går t skolan ska jag städa lite här, fixa en tårta och hänga upp lite ballonger och serpentiner, hihi...

jag slutar nämligen inte förrän kl.18 så sambon och barnen får fira själva, för jag är inte hemma förrän precis innan de små ska lägga sig.

Det sambon INTE vet är att vi ska ut och äta ikväll. Hans syster och hennes sambo kommer och hämtar oss 19.30 och då ska vi köra iväg. Sambons systerdotter som är 16 ska vara här med barnen.

Men VAD säger jag till honom???

Jag vill ju ej avslöja vart vi ska! När de kommer, hur får jag det spontant att verka som att vi ska hitta på nåt som inte alls är för hans skull, eller för att fira födelsedag liksom.

Jag har funderat på att säga att vi ska åka och titta på kakel och klinkers i Malmö och välja sådant till vårt nya radhus (vi var där i lördags men då var inte snubben som vi skulle prata med, där, så vi blev ombedda att ringa och boka tid m honom) men grejen är ju den att kl.20 är ju knappast ett kakelvaruhus öppet. Eller kan man säga att han är där för "VÅR" skull *asg*. Han verkade ha rätt mkt att göra förvisso.

Eller VAD lurar jag honom med????

Alla tips och råd mottages. Att sambons syster med man kommer kan jag ju då säga är för att DE ville följa med och kolla på kakel, då de nyligen köpte hus och ska göra ett badrum!

Eller är det sååååå genomskinligt *asg*

Ska man sätta nåt över huvudet på sambon så han ej ser vart vi ska, och hur får jag honom att ta på lite finare kläder, haha... för att kolla på kakel liksom.

:D

Äh, det är ju inte lätt...

• Anja 19 juli 2008

Oj jag var tidig idag... Var hemma för över 20 minuter sen. Har ju varit och lämnat barnen! Jag brukar inte vara hemma igen förrän vid 8.30.

Härligt... mer datortid ;)

hehe

• vårbrud2008

Godmorgon!
    Har precis läst in mig och har några komentarer.....

Lucy_
    Bröllopsresa på Secilien låter ju undrbart det också. Sol och bad är aldrig fel.

Snitte
    Ja Karibien är ju inte heller fel?.

Syster_Kristin
    Jag har tänkt mer och mer på att sy upp klänning i Kina. Det är ju helt andra priser vi talar om och så får man ju den precis på som man vill ha den. Min sambo är också inne på den idén liksom mina föräldrar.

Australien är ett av mina drömmål men det får nog komma om några år framöver så man kan spara ihop pengar för det.

Cia bruden
    Vi valde barn först och bröllop sen och det kändes som det rätta för oss. Nu har vi satt ett datum för bröllopet när jag har slutat amma bebis nummer två och det känns mycket bra.

Igår var jag på min första bröllopsmässa och det var hur trevligt som helst. Gissa om jag längtar till bröllopet. På lördag blir det mässa nummer två, i Malmö denna gång. Ska ha sambon och sonen också me, får se hur det går.

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare