2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare
...glömde säga att jag räknade på smma datum & hotell som det vi ska bo på.
...glömde säga att jag räknade på smma datum & hotell som det vi ska bo på.
jag älskar ballerinaskor!! kanske borde ha det jag med:)
~Norrsken~ :
ja det är jag verkligen:D
hoppas att ni andra är ute i lika god tid som oss så att ni också får bra priser på era smekmånader!
~Norrsken~ :
blir det inte charter så är det väl dyrt i vilket fall som helst, då brukar ju resorna ha ett fast pris liksom. man kanske inte tjänar så mycket på att vara ute i så jättegod tid då.. eller vad tror du?
~Norrsken~ :
det är konstigt med resor, ingen logik någonstans! :D
vi har hela tiden fått höra att i skulle pussla ihop vårt eget paket med flygstolar och sen boka hotell separat, men sen när vi hittade den här resan upptäckte jag att vi hade fått betala mycket mer om vi hade köpt separat. vårt hotell kostade 500 kr per person och natt om man bokade det separat så vi hade förlorat flera tusen på att göra så!
åh, beklagar sorgen vårbrud! :(
jag är vaken. är på rent uselt humör...
för det första har jag pms, sen har jag haft det riktigt illa på jobbet, sen är jag tvärarg på adam för diverse saker... fyfan, nu ska jag iväg till sjukgymnastiken och sen till skolan. den här dagen är redan dömd att gå riktigt illa...
vi ska också ha städdag idag!! :)
idag är en mycket bättre och trevligare dag än igår, hehe.. var på kasst humör ända tills adam kurerade mej med en stor pizza. preciiis vad som behövdes!! :D
hallå alla brudar!
jag pratade med mamma nu och hon har bokat ännu en lokal;)
den ligger precis jämte den hon bokade sist så vi ska ha båda två nu. först ska vi äta i den ena och sen gå vidare för att ha festen i den andra. detta för att vi ska slippa allt krångel med att plocka undan all mat och duka upp med tårta och godisbord sedan + för att bandet behöver vara ifred när dom riggar scenen och sådär.. vad tror ni om detta?
hallå tjejer!
har haft första dagen idag på min praktik på sjukhuset.. fick vara med på en provtagning av ryggmärgsgrejs och tyckte det var så ruskigt att jag svimmade!! hahaha... hur ska detta gå...