Inlägg från: InaHjärtarAdam |Visa alla inlägg
  • InaHjärtarAdam

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare

måste berätta!
    igår var jag och en vän i gamla stan och var inne i en affär där som sålde jäääääättefina brudklänningar (bland annat) finns att titta på på www.vitabymilo.se
    rätt billiga också för att vara brusklänningar! kring 3000kr.

• InaHjärtarAdam

jag kollar också på greys anatomy! grät som en tok när denny dog... men tycker att det är bra att meredith och shepherd äntligen har vart på varandra igen;) det är ju dom som hör ihop!!
    kollar också på gilmore girs, fast inte lika fanatiskt som greys. eller desperate housewives för den delen, det bara äääälskar jag!!! har sett alla avsnitt.
    sen gillar jag också LOST, the 4400, my name is earl, CSI, criminal minds, osv osv.. inte konstigt att jag inte hinner nånting, jag måste ju se på TV hela tiden! :D

men jag har efter en lång tids beroende lyckats sluta kolla på OC. kan kolla lite ibland, men tycker av nån anledning att seth inte är lika snygg nu längre.. vet inte varför.. (kanske för att jag har adam att dregla över)

• InaHjärtarAdam

Lucy_ :
    stackare som är förkyld.. krya på dej!

• InaHjärtarAdam

~Norrsken~ :
    just det, glömde skriva one tree hill!

baaajs att jag missade just det avsnittet där dom gifte sig... det startades ju tillome en tråd här på BT om det!

• InaHjärtarAdam

nu måste jag springa iväg till skolan!
    jag har fått en stegräknare av mamma och i genomsnitt går jag 10 000 steg om dagen! det är rekommenderat att gå 10 000.
    men igår gick jag hela 12 000

• InaHjärtarAdam

goooooomooorron gomorron, vejron i ottan hääär!!
    hehe.. nämen allvarligt, jag har precis gått upp.
    har just ätit gröt till frukost och ska starta med mitt arbete som ska vara inlämnat imorgon. ett arbete om tarmsköljning:D

• InaHjärtarAdam

sajber.pillan:
    det är ett arbete i alternativ medicin-kursen som jag går nu. faktiskt väldigt intressant! genom att göra en enkel tarmsköljning kan man bli fri från tex huvudvärk, trötthet, nedstämdhet, övervikt, eksem, osv.. rena mirakelkuren!

• InaHjärtarAdam

vårbrud2008 :
    annars kan du få en kopia på mitt arbete när det är klart:D

• InaHjärtarAdam

gomorron allihopa! jag ska bara springa iväg på en liten lektion. kommer hit igen vid tolvtiden nångång. sen är jag ledig heeeela dagen:D

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare