2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare
Anja74 :
jag heter alvaereva på svartbrud!
Anja74 :
jag heter alvaereva på svartbrud!
Lucy_ :
jag vågar nog inte riktigt ha vinrött om jag ska ha en ivoryfärgad klänning.. vi gifter oss två dar efter lucia och jag vill ju inte gärna bli förknippad med hel den faderullan på min bröllopsdag. nä, jag tar champagne. det är ändå inte säkert att jag ska använda bandet.
såg att nån undrade om slöja.
jag ska ha slöja, men antagligen bara i kyrkan. har ju axelbandslös klänning och med slöjan så täcker det ju axlarna lite, det är ju lite så det ska vara i kyrkan tydligen.
Anja74 :
ja det är det jag menar. i kyrkan ska man uu gärna ha täckta axlar
Lucy_ :
det kan man säkert ha.
själv föredrar jag en slöja framför en sjal under vigseln. jag har köpt en fuskpälssjal typ att ha efter vigseln om det blir kallt.
hallå alla!
håller på att bli galen på att det tar sån tid med det här paypalgrejset. ebridalstore har skrivit i mailet att jag inte behöver registrera ett konto för att kunna skicka pengar till dom genom paypal men jag vete tusan hur man gör?
håller på att fixa ett konto men det kan ta upp till fyra arbetsdagar innan det kommer funka pga bankgrejs och såntdär.
Vidalila :
jag har köpt mina drömmars klänning!
men nu håller jag på att krevera då jag inte fattar nånting med paypal och betalning av klänningen... pust och stånk alltså!
vidalila:
cm.ebay.com/cm/ck/1065-29392-2357-0&site=0&ver=EOIBSA080805&lk=URL&Item=120078530874
haha, det har jag inte helleer sett förrän du sa det;)
adam tyckte det var jättekul, nu sjunger han lars winnerbäck för fullt här!! haha
Vidalila :
fantastiskt klänning!!! jag gillar speciellt kanten upptill!
Vidalila :
jättefin ring!!
jag ska ha den här som vigselring
www.hellkes.se/index.php&cat=12&prod=137
har en exakt likadan förlovningsring fast utan diamanterna.