• Pumpkin

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare

Fasten your seat belts and make your comfortable - here we go again!

2007
    Oktober
    20/10 drömbrud ? Joy 18 år & Andreas 19 år, Stockholm.
    joyochandreas.weddingannouncer.com

December
    15/12 InaHjärtarAdam ? Irina 22 år & Adam 24 år, Södertälje.
    www.brollopstorget.se/Brudpar/hemsida.php
    31/12 MrsNyberg2B ? Åsa 27 år & Peter 32 år, Tranås.

2008
    Januari
    12/1 Mysan98

Februari
    2/2 Lucy_ ? Anna 19 år & D 25 år.
    16/2 ~Norrsken~ ? Angelica 22 år och Lars 27 år, Skellefteå. (KANSKE!)
    foreverandever.weddingannouncer.com

Mars
    8/3 Snart_FruL ? Madeleine 33 år & Mikael 33 år, Kortedala.

Maj
    5/5 blivandefruandersson08 ? Therése 26 år & Daniel 27 år, Vagnhärad.

Juni
    Brud 2008 ? Sara 21 år & Henrik 22 år, Göteborg.
    kling2008.weddingannouncer.com
    sajber.pillan ? Pernilla 30 år & Kjell-Åke 33 år, Nyköping.

Juli
    5/7 snitte ? Rebecca 22 år & Magnus 23 år, Karlstad.
    5/7 gica ? Gica 26 år & Mr Right 29 år, Göteborg.
    19/7 Anja74 ? Anja 32 år & Daniel 33 år, Lund.
    anjasbrollops.blogg.se

Augusti
    2/8 Helmborn2B ? Camilla 22 år & Anders 27 år, Lerum.
    camilla-anders.weddingannouncer.com/
    2/8 B & S ? Samantha 26 år & Bojan 26 år, Göteborg.
    2/8 angelica79 ? Angelica 27 år & Richard 28 år, Eslöv.
    www.brollopstorget.se/Brudpar/79angelica/
    8/8 Vidalila - Madeleine & Jonas.
    Malinanan ? Malin 25 år & Jens 26 år, Sundsvall.

Länk till gamla trådar:
    1. www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m1441035.html
    2. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1592119.html
    3. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1774171.html
    4. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1914213.html

• Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare
  • blivandefruandersson08

nä nu tjejer måste jag gå göra lite nyttta får se om jag hinner titta in lite senare idag :)

• InaHjärtarAdam

måste berätta!
    igår var jag och en vän i gamla stan och var inne i en affär där som sålde jäääääättefina brudklänningar (bland annat) finns att titta på på www.vitabymilo.se
    rätt billiga också för att vara brusklänningar! kring 3000kr.

• Nennza

Har ni sett detta??

Någon från GBG som tänker gå??

Brudprovning i Göteborg den 3 mars
    Extra lördagsöppet på butiken ViP i
    Göteborg. Det blir lite extra med
    brudprovning, där Ingegerd Palm
    KiK designer deltar och berättar
    sina tankar om KiK kollektion 2007.

Hjärtligt Välkomna

Eva och Anna.Carin

ViP
    Götabergsgatan 30
    Göteborg
    031-183661

• B & S

Anja74

Måste bara säga WOW vilken budget?! min m2b hade kastat ut mig o skaffat en annan brud om jag kom med den hahahahaha.......men så ska vi bara ha 19 pers totalt med oss också sån tur är men billigt blir det inte ialf! :/ hmm

Måste också fråga vart ligger denna underbara lokal ni ska ha??? grymma lampor o taket är att dö för juuuuu!!!!!!!!!! :D *dreggel* Jag har lyckats hitta något liknande men tyvärr inte lika grymma lampor men helt ok tak för lite mera stämning etc.

Nennza
    aha trevligt...vet inte om jag har tid o gå dit men kommer hålla det i baktanken trotts att jag redan köpt tyg till min kjoldel. Kan vara bra o veta saker ändå ifall att....

• Anja 19 juli 2008

B & S

hahaha :D

I vårt fall är det sambon som vill ha den här budgeten. HAN vill ha stort, PAMPIGT sagobröllop ;)

Jag hade lätt nöjt mig med ett litet mysigt bröllop med bara familj och närmasta vännerna.

Dessa festsalar ligger i en borg mitt en park här i stan. Är väldigt populära festsalar har jag förstått och används ofta till just bröllopsfester, men även när universitetet (bor ju i Lund) har novishfester osv så använder man dessa.

Finns en ännu större festsal som är helt enorm som rymmer 500 personer oxå. Är nog den som används i såna sammanhang.

På bottenplan i borgen ligger en restaurgang som har underbar mat coh som är väldigt populär. Det är dom som står för maten. Älskar deras mat, så maten oroar jag mig inte för. :)

Kul att du oxå hittat en lokal m fint tak. Var? Vart ska ni gifta er?

• Anja 19 juli 2008

Norrsken

attans ;) Varken jag eller D gillar att dansa så jag hoppades nog att nån skkulle säga att -äh skit i dansen ;) men då kommer duuu där och säger att dansen gör festen. alltså jag kommer dansa EN dans för syns skull, that´s it. Inte mer dans för mig sen.

Jag vill prata och umgås och leka lekar och ha roligt. Dansen för mig är ett nödvändigt ont *asg* :D

• Pumpkin

Anja: Ja men dåså, det är ju er fest och därmed kan ni skippa dansen om ni vill det

Trodde vi skulle vara ärliga, så då var jag det Jag själv skulle inte tycka att en danslös bröllopsfest va kul, men du känner ju era gäster bättre än vad jag gör

• Nennza

Anja74

För mig är det nog också dansen som gör festen, men jag är barnsligt förtjust i lekar, så vi kommer nog blanda lite. Men om folk vill dansa så kommer vi självklart ha ett dansgolv. Jag vet att jag kommer vilja dansa en del. Ni ska dock göra det till ERT bröllop. Massor av + till lekar, säger jag

• Pumpkin

Ja lekar är alltid superroligt! Men jag är som Nennza, gillar båda med andra ord

• Alexandra och Johan

Ladies! Tack för fina välkomst hälsningar. Spännande att läsa om era bröllop.

Anja74. Vilket lokal. Underbar! Själva har vi problem med att hitta lokal överhuvudtaget i Kalmar. De flesta är små vilket innebär att de 120 vi skall bjuda inte får plats. Tankar ligger dock på Kalmarslott. De har fina lokaler. Det är även där vi ska gifta oss.

Dans är absolut superkul. Vi tänkte lära oss en riktig samba att överraska med istället för traditionell vals, vad säger ni?

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare