2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare
Lucy - Du är så bra på att plugga - hur gör du? Igår lånade jag hem en hel hög med böcker att kolla i, men idag ska jag ju börja jobba vid kvart i ett, så då hinner jag ju inte dra igång med det nu..
Angående manikyr och allt, så tänker jag iaf satsa på händerna. Det blir aldrig riktigt snyggt om jag skulle göra det själv! Vår toastmadame gör sina naglar på ett bra ställe, så jag tror jag ska följa med henne och fixa lite!
Naura - Klart du kan fråga båda två! Jag ska ha tre tärnor, min syster, som kommer att vara i Usa från och med sommaren. Min bästa vän sen förr - som jag träffar ungefär som du verkar träffa din gamla kompis och så en nyare kompis som jag träffat när vi båda var på ett behandlingsställe för ätstörningar och således har gått igenom en del tillsammans. Först tänkte jag att det blir lite mycket med tre tärnor, fast alla tre betyder mycket för mig så jag kunde inte välja bara en eller två av dem. När det gäller möhippan så tror jag, och det verkar vara så, att det är toastmadame som är mest planerande i det här läget. Det beror kanske främst på att tärnorna inte känner varandra eller har någon kontakt annars, även om jag skickat iväg mailadresser och så, men vi tänkte ha en liten festlighet framåt sommaren med tärnor och toastparet så att de kan träffas lite och lära känna varandra..