2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare
Norrsken - Aha, jag la nog mest märke till just den delen, eftersom jag fick prova det själv. Hoppas iaf att den är bra!
Norrsken - Aha, jag la nog mest märke till just den delen, eftersom jag fick prova det själv. Hoppas iaf att den är bra!
Ina - Hade ju aldrig klarat det!! Tur att du fick massa rolig post att greja med istället..
Norrsken - Fatta hur mycket man hoppas för din skull!! Jag hoppas verkligen att det ska gå vägen - med något av jobben! AH! Hur nervös du är, tänker jag inte ens tänka på..
Hallå?!?!? Är det någon som kommer in på skatteverket eller? Jag kommer ju iofs in, men sen blir det svårare när jag ska legitimera mig. Jag fattar inte - jag har ju ett bank-id, ska det inte gå då? Eller är jag helt dum?
Men alltså - det är väl den legitimation man har till sina räkningar? Eller är det någonting annat? Har jag fattat fel? Nu blir jag så osäker.. Fast nu funkar det inte att stänga ner inloggningssidorna heller..
Ahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Nu fattar jag! Då är det klart jag inte kan logga in... Jag får skylle på min bristande hjärnkapacitet nu när jag är sjuk.
Fast ändå.. Det står ju Bank-ID?
Okej - nu är jag med igen! inte konstigt att man blir förvirrad! Men tack, Norrsken! Nu har jag blivit klokare!
Norrsken - Du är min idol!
Ina - Vad roligt!!!!!!!!!!!!!!!!
Norrsken - Japp, det är ju din förtjänst att jag fått reda på att jag får tillbaka några tusen redan nu! Som ska direkt till bröllopskassan. Det är värt mkt. Kan jag få din autograf?