Inlägg från: MrsNyberg2B |Visa alla inlägg
  • MrsNyberg2B

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare

Ahhhhhhrghhhhhhhhhhh!!! Iaf, det var en SonyEricsson Z530i. Röd.

• MrsNyberg2B

Shoppingtur? Berätta, berätta!!

• MrsNyberg2B

Hihi - men det är ju bra med nya skor! Jag försökte shoppa loss på internet idag - men det funkar inte! Jag måste ha något mer fel på mig, det brukar ju annars fungera som en klocka. Men nejdå. Ingenting. Inte ens på panduro. Och telefonen kan jag inte bestämma mig för.

• MrsNyberg2B

Ja - det inträffar speciellt när man HAR pengar. När man inte har, då finns det ju typ Allasakersomjagalltidharletatefterochbaramåsteha!

• MrsNyberg2B

Fast man får ju säga vad man tycker ändå. Därmed inte sagt att den andra parten måste hålla med. Då får man en diskussion..

• MrsNyberg2B

Ja - precis, det är det som kallas kompromiss

• MrsNyberg2B

Vildalila - Här är en till som gillar låten!

Norrsken - Roligt med Ericsson! Sambon har hört från ett jobb han sökt - att hans ansökning inte kom fram ordentligt, eller att den bifogade filen inte gick att öppna. Tjiho (??????).

Har hittat lite utbildningar i dagens skörd av kataloger, så det ska väl lösa sig den dagen. Bara man vet vart man ska ta vägen lixom... Får väl köra på distans så långt det går att hitta det. Nu har jag gått in i mina negativa tankar igen - helt övertygad om att högskoleprovet kommer att gå sämst.

Funderar på om jag ska gå ut och köpa lite fler roliga papper och göra lite fler provkort - fast nu har jag inte ens några idéer, så jag vet inte om det är smart då? Alltså - det blir ju lätt lite dyrare...

• MrsNyberg2B

Norrsken - Han skickade faktiskt direkt över två till, en från jobbmejl och en från privatmejl. Allt för att vara säker! Så nu får man väl bara hoppas...

Trist att du också känner så, ang. lördag. Vi får träffas här efteråt och dränka våra sorger framför datorn...

• MrsNyberg2B

Ja... Det kommer väl vara det enda som hjälper.

• MrsNyberg2B

Stor risk.... Men i så fall kommer ju vinet och godiset väl till pass, också!

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare