Inlägg från: MrsNyberg2B |Visa alla inlägg
  • MrsNyberg2B

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare

Norrsken - Åh tack! *ramar in och sätter upp på väggen*

• MrsNyberg2B

Norrsken - Japp, sitter på bästa platsen i lägenheten! Vi vill också veta hur det har gått för Lasse!

Hörrninini - hur tänker ni med OSA:t? Ska ni ta emot själv eller delegerar ni ut?

• MrsNyberg2B

Japp - den är en riktig kluring! Därför tänkte jag att folk här har argument för och emot olika alternativ.

Tror jag nog ska stänga av den här maskinen nu, måste gå och lägga mig under täcket så jag vilar upp mig tills jag ska till jobbet..

• MrsNyberg2B

Nu har jag läst ikapp igen - Jobbigt att vara på landet och inte ha en dator! Vi (jag plus två gamla vänner) var på Chokladkalas igår, jättejättehärligt - min chokladhög har nu växt. Sen åkte vi hem till kompis med hus och drack massor av vin och dansade till Ghostbusters-låten. Jättesupernajs! Dessutom fick jag då ordnat med en frisör och sminkös, då min ena vän är jätteduktig på sånt där och ville så gärna hjälpa till.

Ang. efternamn så tar vi, som mitt nick här antyder min sambos efternamn. Han vill inte byta, och jag känner inget behov av att ha kvar mitt eget, så det blir väl det smidigaste då. Att vi ska ha samma efternamn har ju varit självklart från början.

Ang. gästlistan. Säger ingenting. Det är den värsta biten, och vi har verkligen sågat, men nu är vi nere i sådär 35-40 personer, och det känns okej - lagom. Så nu kör vi på det. Tror jag

• MrsNyberg2B

Idag har jag fått provkorten - de där svarta var snygga, men alltså - egentligen kan man ju göra det lika snyggt själv!

Fick mitt lönebesked idag, JÄTTEmkt mer än vad jag hade trott, så jag tänkte direkt "massor att spara" medan Peter såg förvånad ut och sa ungefär "ja - det kan man ju också göra"..

Vad bra att ni är så högskoleprovssmarta! Jag hoppas att ni smittar mig lite.

• MrsNyberg2B

Ina - ÅH!!!!!!!!!!!!!!!!! Grattis!! Vad roligt! (fast tråkigt med kraschade bröllopsplaner... )

• MrsNyberg2B

Ina - Nu är jag beredd att hålla med dig, väldigt vad segt det var här!!!

• MrsNyberg2B

Jag är vaken! Sitter och dricker mitt choklad- och apelsinte som jag köpte på chokladmässan! Och nej - inget tryck på mina kort heller. Det är som du säger, egentligen lite synd...

Jag drömde om dig inatt Norrsken - du skrev ett inlägg om varför du valde namnet Norrsken...

• MrsNyberg2B

Ina - Min kompis syster var gravid utan att veta om det, hon hade ont i magen och läkaren trodde det var magkatarr - så ont i magen är väl inte helt ovanligt!

• MrsNyberg2B

Norrsken - Ja, jag vet. I min dröm däremot kom en lång utläggning... Fast tyvärr minns jag inte vad! Teet är jättegott, de som sålde det har ett choklad-spa i Vansbro, så om du har vägarna förbi så får du gå in där. Det fanns ett svart te med choklad och vanilj också, och det kan ju tänkas att de har fler..

Ina - Det är väl därför ni ska gifta er! (För att du tycker Adam är fin, alltså). Men det är ju ändå viktigt att han skämmer bort dig med gravidsaker! Om du vill ha saltgurka och glass (kommer ihåg det från något avsnitt av Lilla huset på prärien) så ska du också få det..

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare