Inlägg från: MrsNyberg2B |Visa alla inlägg
  • MrsNyberg2B

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare

Norrsken - Ah, jag tror jag minns att jag har sett kombinationen! Det är också väldigt fint! Jag hade eventuellt en tanke om en enstensring som morgongåva och en vanlig slät som vigselring, och alltså ha enstenen i mitten, men nu tror jag inte på det....

• MrsNyberg2B

Lucy - den är på ingång!! Lycka till med tentan i morgon!

Nu ska jag överge er till förmån för vardagsrummet och min nya inbjudningskortsidé! Hoppas jag kan förtälja att sambon blivit farbror i morgon när jag kommer hit igen...

• MrsNyberg2B

Jenny_Åland - Vi tänkte göra som ni, med resan. Först någon liten avslappningsweekend av något slag, som vi betalar själva, och sen en längre resa frampå sommaren.

Det är roligt, då har man något att planera efter festen. När det är slut kanske någon annan ska gifta sig, eller - om inte annat - så fyller kompisgänget 30 året därpå, så då blir det ytterligare fest!

Bebisen har anlänt! Klockan 02.57 i natt. 3600någonting gram. Jättemys! Så jobbar jag varenda dag sön-tors nästa vecka, då tycker iaf jag att jag är väl värd några lediga dagar över påsken. Finns väl några påsklediga studenter som kan jobba, hoppas jag! Fast annars tänker jag åka och titta på underverket iaf!

• MrsNyberg2B

Förresten hittade jag drömskorna idag. SÅ FANNS DE INTE I SVART!! Självklart. MEN de var helt underbara, lagom låg klack och rundad tå, så man slipper få så ont i fötterna. *gaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhh*

• MrsNyberg2B

vårbrud - Skönt med en bättre dag på jobbet!
    Skorna var vita, med rundad tå, så var det ett spänne över foten där det man "spänner fast" i var lite tjockare. Klacken var ganska bred och kanske 3 cm hög. Färgen var vit lackfärg, ungefär. (Väldigt rörigt, jag vet, men jag försöker iaf..) Om någon vet något skomärke som heter någonting med Sthlm så är jag tacksam!!

• MrsNyberg2B

Norrsken - Ah, vad bra! Hoppas det går lika bra på lördag! Minst!

• MrsNyberg2B

vårbrud - jag har ingen aning om hur bröllopspaket ska se ut, så jag tycker det verkar bra. Med undantag för jag tycker det blir fånigt med "en halv flaska". Inte för att man kanske dricker så mycket mer än en halv, men ändå...

Norrsken - På äldre dar Jag gjorde ett sånt minitest nu, då hade jag haft 1,7 om det var på riktigt. Hör och häpna hade jag ALLA rätt på diagramen. Mycket märkligt. För min del tror jag mycket kommer att hänga på koncentrationen! Det är där jag brustit tidigare, då man mer gjorde det "för att det kanske kan vara bra" på gymnasiet. Nu, på äldre dar har jag blivit lite mer taggad

• MrsNyberg2B

Min blivande är väldigt engagerad. Han brukar åtminstone ibland sitta här i rummet när jag surfar på BT. Men annars är det mest jag som pysslar med femtiosjuttioelva olika inbjudningsalternativ. Nu är det ju bara nio månader kvar (på lördag!!!) så snart måste vi ju börja ta riktiga beslut, känns det som. Alltså - än så länge så kan man vara ganska mycket idéspruta, jag har svårare för att BESTÄMMA.

• MrsNyberg2B

Lucy - Ja, men vi har ju faktiskt bestämt det viktiga - lokal och vigselplats. Nu är det sånt där inbjudningar och mat och grejer...

• MrsNyberg2B

Norrsken - Jag tänkte på det när du skrev att du skulle få vikariat - att det borde blivit en anställning eller inte alls? Än värre att du inte får igång facket! Du får kriga...

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare