Inlägg från: Snitte- 5/7-2008 |Visa alla inlägg
  • Snitte- 5/7-2008

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare

Hej hopp!

Norrsken: min ring är också i rött guld och blev repig fort men nu syns de inte längre... ? kanske har något med översta lagret att göra ändå... :)

Cia-bruden: skicka in din m2b här så kanske han oxå blir sugen på bröllop :) hihi

Vi sparar 2000 i månaden och har gjort 1/2 år... men vi måste verkligen öka det för att komma upp i rätt summa. :(

• Snitte- 5/7-2008

usch då! :( tråkigt när det är så...

Hur går det med jobbsökandet i göteborg då? visst skulle du söka där så du har ifall det blir en flytt?

• Snitte- 5/7-2008

Hej hopp

Madlin: åååh men lämna oss inte!! vi brukar skriva svar på det mesta... *sorry* om du känt dig bortglömt, inte meningen :(

Det är ju jätte kul att vi är så många så ge oss en chans till att fråga något så kommer du få 100000 svar :D

• Snitte- 5/7-2008

tjenna! :)
    vårbrud2008: mysigt att ha en liten 2 åring som springer runt hemma ( åg nu kom bebissuget fram igen.. ;) ) men tråkigt när de är sjuka... :(

madlin: tror det blir jätte bra att beställa från kina, har hört jätte många som har beställt kopior av dyra märken och blivit jätte nöjda! :)

ååhh nu sitter jag på jobbet... och är gôr trött... :( har sminkat barn hela dagen ( jätte kul) men sen åkte jag direkt till nästa jobb och nu känner jag hur ögonen trillar ihop... :(
    någon som kan väcka mig ?

• Snitte- 5/7-2008

vårbrud2008: ang pengar, vi har öppnat ett speciellt bröllopskonto som vi sätter in pengar på som vi ABSOLUT INTE får använda till något annat inte ens vid kriser med bil och annat :) funkar bra tycker jag :)

• Snitte- 5/7-2008

Mrsnyberg 2B njej det r inte jagmed vintertema... gifter mig i juli :) men tack ändå... hihi

angelica79: wow vilken sida,., den har ni verkligen lagt ner energi på! SNYGGT!!
    jätte fina ringar också!!!

• Snitte- 5/7-2008

Mrsnyberg 2B: vad blir färgtemat nu då?

angelica79: är makeupartist också... så ibland är jag ute på jippon och sminkar barn på olika barndagar eller på sjukhus och har kurser med cancerdrabbad patienter...

• Snitte- 5/7-2008

angelica79: tråkigt med Kevin... :( men jätte fin text " vi ses en bättre dag"

sorry jag fastnade på er sida... :)

• Snitte- 5/7-2008

JAAA! det är jätte roligt! :) men skulle nog inte vilja jobba med det på heltid... roligast är ju att använda kunskaperna tillsammans med håruppsättnigar m.,m ( gör ofta sådant till baler) men även till bröllop hår och smink.... önskar nästan mna kunde göra på sig själv så man vet att man blir nöjd men frisyren är liiiite svår att få till själv :(

Klart att Kevin har funnits även om hans tid inte var så länge... :(

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare