Inlägg från: Snitte- 5/7-2008 |Visa alla inlägg
  • Snitte- 5/7-2008

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare

hihi tack norrsken du med det måste ju betyda att det var en superbra idé :)

åh vad mysigt att sitta och planera framtiden och så... vad säger din karl om barn och så då?

kul att ni bestämt er för buffé nu är vi många som kan komma med buffé förslag :)

• Snitte- 5/7-2008

norrsken: vi ska oxå ha sittande förätt buffé till varmrätt och så har vi valt att bara ha tårta som efterrätt... vickning har jag inte funderat ut än vad vi ska ha.. tänkte ett slag på baguetter men vet inte än...

Lucy_ ja visst är det mysigt och ni har ju MYCKET att prata om nu när bröllopet är så nära :)

• Snitte- 5/7-2008

tjenna
    snart_fruL: ok då förstår jag,, har en granne som nyss opererat sina ögon men inte frivilligt tänkte inte på att man kunde göra det friviliigt för att få bätttre syn *tokiga jag* då förstår jag att du tycker det är skönt ;)

• Snitte- 5/7-2008

hejsan

vårbrud2008, usch läskigt med stearinet men skönt att han mår bra. jag tror man skickar in mått så du behöver inte vara orolig att du har olika storlekar.. :)

• Snitte- 5/7-2008

Hej hopp: anja74 kul att överaskningen fungerade!
    och kul med sidan, alltid roligt att se kort på dem man pratar med :)

Nennza: välkommen till en superbra tråd!

• Snitte- 5/7-2008

Hejsan

nennza ska ni gifta er mitt i sommaren kan det nog vara läge att boka fjällbacka kyrka gaaanska tidigt iallfall eftersom det är en populär semsester ort speciellt runt midsommar.

• Snitte- 5/7-2008

Hejsan snart så..: vi gifter oss samma datum :) finns en egen tråd 5 juli 2008 :)

syster kristin: jag sjunger i SLK sötlikör universitetskören :)

ooops skyla axlarna trodde jag var en gammal tradition... ska prata med prästen ( som jag inte har än.. ) :)

• Snitte- 5/7-2008

Hej tjejer!

Kul med tiaran! själv har köpt 2 stycken men kan inte välja.. haha

Norrsken: man fååår fatkiskt inte jobba så enligt nya arbetstidslagen... man måste ha 11 timmars dygnsvila emellan passen... annrs kan du anmäla din chef...

vi jobbar ju 26 h i streck och måste sedan vila... blir det något strul så kan vi jobba längre om vi bestämmer det själva men chefen får inte beordra oss att jobba... bara det att vi har ju ett jobb så vi kan ju inte säga nej och gå hem... får du blir ju flickan själv.. :( men du kan ju säga nej det går inte så får receptionen vara tom :)

• Snitte- 5/7-2008

hej tjejer har vart i stockholm med min älskling ( och mitt jobb) så nu känner jag mig lite off... har inte hunnit läsa ikapp ännu mne får ta det ikväll efter jobbet! kram på er tjejer!

• Snitte- 5/7-2008

Heeej *smyger mig lite lätt tillbaka här..*

Har ju vart borta en eeevighet.. :) Sorry, men ni har varit flitiga ser jag! KUL! :)
    Själv har jag haft fullt upp med allt möjligt... egen bröllopsplanering och alla andras bröllopsplanering ( företaget) så vi har vart på en massa mässor och vart runt till massa kyrkor m.m :) jätte kul faktiskt.
    I helgen överaskade jag min sambo med övernattning på hotell, massage, middag och relax och vet ni??? VI FICK BRÖLLOPSSVITEN :) haha roligt tyckte jag, jag har kikat på den och ville ha den till nästa år.. men nu när vi redan haft den kanske vi ska bola nytt hotell... hihi
    NI DÅ??? kan jag inte få en snabb resumé???

KRAMAR to you all!

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare