Inlägg från: Snitte- 5/7-2008 |Visa alla inlägg
  • Snitte- 5/7-2008

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare

hej tjejer här pratas det bebisar och preventivmedel ser jag... :)

jag röstar också på att sluta med piller!! iof har jag ett hormonbaserat prev medel nu med, (P-ring) men har inte märkt några biverkningar efter den *knack knack ta i trä* ;)

Jag är en av 4 ungar så jag har alltid tänkt att jag ska ha 4 egna barn men min M2B har bara en bror så han vill nog ha 2... hmn.. får se helt enkelt.. :)

I bröllopsplaneringen har vi kommit ganska långt, var hos min frisör och hon vill gärna prova att rulla mitt hår och så nästa gång jag är där för att se hur vi ska behandla lockarna så de håller :)
    Annars har vi gått tillbaka till den första idén att först har vi Vigsel sedan kaffe och tårta och SEDAN Middag för nära och kära ;) känns heeelt rätt :)

Har provat lite kläder, smakat tårtor, betämt lite mer på menyn osv,,, så en hel del klart men mycket kvar :) hihi

• Snitte- 5/7-2008

tjenna tjejer!
    Lucy: du var ju jätte söt i lugg hoppas du fick tag på fästmannen snart oxå inge kul att oroa sig... :(

själv väntar jag på att min gubbe ska komma hem han jobbar till 23 så han borde va hemma om 20 min typ... :)

• Snitte- 5/7-2008

skulle också ha jobbat med barn men min kropp har pajjat... :( det finns ju inget mysigare än barn så jag skulle gärna ha fortsatt jobba med det... men jaja that's life :)

• Snitte- 5/7-2008

Hej tjejer, här skrivs det på som vanligt ser jag :) Husdiskussioner är å G oxå ser jag... vi pratade om hus förra året och flyttade till ett litet rad hus förra året i april, kan bo här tills 1 1/2 barn.. haha den måste vi ha större :)

tråkigt att ha problem med tärnorna... har jag med... :(

• Snitte- 5/7-2008

Norrsken: GRATTIS PÅ 2 ÅRS DAGEN!!! :) ska ni hitta på något mysigt?

vi firade 50 månader nyss... ( 4 år och 2 månader :D ) så lurade jag med honom till hotell och så... det var då vi fick bröllopssviten som jag nämnde för nåra dar sen.. :)

• Snitte- 5/7-2008

åh vad roligt! hoppas intervjun går bra då! man ska ta alla tillfällen att fira :)

Njej, jag ska ju ha 4 st och ingen av dem är särskillt intresserade... :( man får lixom inget stöd... däremot min kollega som oxå är en jätte bra vän pratar jag bröllop med hela tiden och kan bolla ideér och nu är hon ledsen för att inte hon får vara tärna.. *suck*

• Snitte- 5/7-2008

Tjenna!

sajber.pillan: nä det är inte lätt.. jag har lixom alltid vetat att dessa tjejer skulle vara mina tärnor men nu känns det ju inge kul... :(
    Hoppas du hittar någon som du kan lita på! :)

• Snitte- 5/7-2008

Jenny_Åland: ja norrskens förslag är jätte bra, eller första "riktiga" dejten... :) men sedan kommer ni ju ha en bröllopsdag att hålla koll på så blir ju det den dagen man firar sedan :)

• Snitte- 5/7-2008

Hej Hopp!

Ina: vilken underbar klänning!!! och den satt ju jätte bra, guud vad roligt :D

Det där med efternamn är jätte svårt hade ju bestämt att slå ihop våra namn men efter kontakt med skatteverket får vi ju inte det... :( så det är helt tomt på den fronten faktiskt... :(

norrsken: din tärna var det din syter? ni var jätte lika ju.. :)

• Snitte- 5/7-2008

Hej tjejer!
    Nu har jag just landat på jobbet igen efter en stor körshow, jätte kul vi sjäng med "dabuzz annika" :)

Tråkigt med dålig kontakt med sina fäder, har en kompis som har jätte dålig kontakt med sin far men sen verkar han va lite kocko oxå :(

stjärngudinnan:Namnet vi ville ta existerar redan och då måste man kontakta ALLA som heter så och få tillstånd.. :( men men vi kommer nog på nåt nytt :)

Jag vill också göra mina kort, jag har bestämt hur de ska se ut länge men har inte hunnit köpa allt ännu :)

• Snitte- 5/7-2008

Hej tjejer!
    MEN INA GRATTIS!!!!!! ÅH VAD ROLIGT!!!! :D

jag är oxå sugen på barn,,, känner jätte många som går omkring med stora fina bebismagar nu... :) men som sagt, Bröllop först för vår del... :)

alltid roligt att det skrivs så mycket men man hinner verkligen inte med! kul att june20 tittade in osså :)

• Snitte- 5/7-2008

aha okey , vet att jag frågat det förut men minnet är bra men kort :)

Jag har 2 en motorola, vet inte vad den heter men den är jätte platt,,, det är väldigt bra, sen har jag en rosa sony ericsson som också är jätte bra, med inbyggt display, ( jätte coolt haha ) :D

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare