Inlägg från: Snitte- 5/7-2008 |Visa alla inlägg
  • Snitte- 5/7-2008

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare

Mrsnyberg2B:
    Klart man kan prova sig fram det blir säkert jätte snyggt!! även om inbjudningarna är i en viss färg kan ju resten av bröllopet gå i en annan.... inbjudningarna kommer ju ändå en tid Innan bröllopet :) hihi

• Snitte- 5/7-2008

Hej hopp:
    syster_kristin Välkommen! jaha du med från Karlstad? Vad roligt!!! några till här i rtåden gifter sig 080808 så det är ju ett coolt datum men Maj är väl också fint. själv blir det Julibröllop för min del :)

Här pratar vi om ALLT, hoppas du ska trivas!

• Snitte- 5/7-2008

syster_kristin: vitt och rosa låter ju jätte fint! :) jag och min m2b förlovade oss i sommras då han friade 5 juli och så gifter vi oss på pricken 2 år efteråt :)

sajber.pillan: det är bara att tränga sig på! :) kul att åka pulka! ska jag göra imorgon! :) åh jag vill med planera badrum, vill ha helkaklat!! har halvkaklat nu och ingen fin färg... men bröllopsplanerande slår så klart allt :)

• Snitte- 5/7-2008

080808 är visserligen en fredag men jag tror det går bra ändå... ingen vill u missa ett bröllop :) kan väl vara bra att lägga vigseln på em dock så folk inte behöver ta ledigt så mycket från jobb och så.

• Snitte- 5/7-2008

nej då jag ääälskar också rosa :D

men vi ska ha lila och silver... snyggt tror jag. :)
    ja du, jag har gjort frstprogrammet, bestämt men inte bokat bröllopsresa, köpt tiara,slöja m.m designat klänningen som ska sys upp m.m.m huvudet snuarrar för fullt :) bokat kyrkam bestämt festlokal osv..

• Snitte- 5/7-2008

Lucy_: Min klänning kommer se ut typ: axelbandslös, snörning i ryggen, lågt skuren.. långt släp , drapering i sidan och brodyr över bysten samt från broderingen och ner.. :)

syster_kristin: vi ska på kryssning till karribien. ska åka med båten Freedom of the sees, så vi har nära 50.000 att spara ihop bara till resan :)

• Snitte- 5/7-2008

syster_kristin: då hoppas vi på bebisar åt er till bröllopet eller fattade jag fel?

klart man lika gärna kan tälta som nygift... haha vi vill ha vår dröm resa som bröllopsresa just för att vår bebisverkstad sätts igång efter bröllopet och vi vill hinna göra resan bara vi på tu man hand... :)

• Snitte- 5/7-2008

kryssningen kommer vara 7 eller 11 dagar och så ska vi bo på hotell i florida några dagar innan och efter.. :)

"madlin" skulle skicka efter från kina. Tror jag kan vara rätt bra så man får den efter sina egna mått lixom... :) Hon som ska sy min klänning är en väninna till min mor egentligen men det känns som hon är en väninna även till mig :)

• Snitte- 5/7-2008

snart_fruL: kanon ju! alltid bra att känna en massa duktigt folk, jag känner forograf och frisör också... egentligen en florsit också men vet inte om jag ska fråga henne än...

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare