2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare
*asg*
Snart_FruL
haha jaaaaa det skulle vara det då. Rik man eller rika föräldrar. Urk så hemskt. Är ju inte klokt, så ska man ju inte ens behöva skämta. Är så sjukt att man ens ska behöva tänka så.
Har du det fett så kan du bli nåt, då har du möjligheter lixom, men annars, ja gå o lägg dig o dra nåt gammalt över dig lixom.
Fy jag får gåshud, not in a good way. Min mamma är åt höger (har eget företag) men har fått två mkt röda och ett grönt barn ;) och ooooooooj vilka diskussioner vi kan ha.
Längtar till nästa val då allt ställs tillbaka till det normala trygga ;)
Tyvärr så tvivlar jag på att man då återställer ALLT som tidigare var bra, när man ser hur mkt pengar som sparas åt staten. Huvva... Då kan man ju alltid skylla på moderaterna lixom, så då kanske man ej ser till att återställa välfärden, fast så cynisk vill jag inte vara.
Nej, man får stå ut ett par år till coh hoppas att inte allt för mycket blir totalförstört för normal och låginkomsttagare.
Menar verkligen att trampa någon på tårna här, alltså om någon är blå härinne, absolut inte. Känner mig bara så besviken på samhället.
kramar
Anja