Glitter tråden...2
Nej, jag har inte mailat dom. Vet ju inte mailadressen eller något.
Nej, jag har inte mailat dom. Vet ju inte mailadressen eller något.
Jag mailade till flera.. Kommer inte ihåg vilken av dom det var + att just nu har jag inte ens datorn hemma där mailen finns. Och så vann jag ju inte auktionen och fick vinnarmailet.. Tror du inte att dom skulle börja fundera om även jag börjar maila och tjata om en klänning som jag inte ens vunnit?
Va bra att du mailat säljaren av min klänning igen Iza. Hoppas att hon svarar snart. Vill ju ha min klänning!
Har ni inte fått bilderna från fotografen än? Nog för att jag tyckte vår tog tid på sig, men vi fick våra efter en dryg månad *skakar förvirrat på huvudet* Så lång tid ska det väl inte ta. Det är ju en annan sak att printa ut över 1000 bilder själv som gästerna tagit, men en fotograf har ju det som yrke och att inte leverera bröllopsbilder inom en acceptabel tidsrymd är ju väldigt svagt.
Usch, jag är helt slut idag. Hade gäster från Åland i lördags och hela söndagen höll vi på ute på gården. Jag tvättade även fönstren så nu är dom fina också. Tog lång tid att få bort allt trams som vi inte hann med i höstas. Många säckar blev det också att köra iväg, men det hann vi aldrig med igår. Just nu längtar jag bara efter att arbetsdagen tar slut så att jag kan fara hem och sova.
Ska tvinga B att ringa elektrikern i kväll och be om nya instruktioner om vad som han ska handla hem i elprylarväg. Nu är det snart dags att försöka få in en massa offerter och jaga en röris som kan komma och dra de nya elementen och rören. Därefter så ska vi sätta igång på allvar i källaren. Planen är att det ska vara klart till sommaren (i alla fall gästrummet, datarummet och Annicas rum) tvättstugan och badrummet kan vänta lite till... Ska börja söka efter ett billigt sängskåp till gästrummet också. Vill gärna ha ett till 120 cm sängen så att den inte bara står där och tar plats. Vill kunna fälla upp sängen så att den är ur vägen när man inte behöver den. Har roat mig med att planera hur allt ska se ut när det är klart, tapeter, gardiner och sånt. Tror att det kommer att blir kanonbra när vi är klara
Har inte hunnit titta på bilderna än Vicky, men ska göra det så fort jag hinner
Trist att ni inte hann få spisen på plats Jess, men det verkar ju som om det löser sig med maten ändå
Hoppas så att du hittar en perfekt klänning Iza!
Håller tummarna för dig med Karin att inte du råkar ut för det som hänt både Iza och mig. Hennes klänning som inte finns och min som aldrig verkar komma...
Iza - Vad betyder "Dispute Notice" ??? *nyfiken*
Iza - Jag tycker den är skitsnygg!! Varför skulle du inte kunna ha en axelbandslös klänning på bröllopet En sjal över axlarna bara så är du kanonfin
Grattis till den fasta tjänsten!!
Hoppas verkligen att ni har rätt i att klänningen kommer nu. Vill ju så gärna ha den och vill ogärna börja försöka få tag på den från annat håll...
I går gick jag som i dimma hela dagen och kvällen. Fick inget gjort, bortsett från att jag gick igenom räkningarna för den här månaden. Orkade dock inte ens gå ner till datorn och lägga in dom. Får göra det idag istället.
Visst var den andra klänningen finare, men jag gillade även den här
Hoppas ändå att du hittar något i stil med den förta i helgen när du far till Malmö.
Iza vet du hur lång tid tar det innan man får besked från ebay om man får klänningen eller om det blir pengarna tillbaka?
Suck... Jag kommer aldrig att få min klänning *gråter högt*
Jag har ju en back up plan, men den kräver lite tid att genomföra... + att den tyvärr är dyrare än min fina klänning från ebay.
Iza, jag låg och funderade i natt.. Vad tror du om det här förslaget... Kan du maila 1koo och fråga vad dom tar för att sy upp "min" klänning efter de önskemål jag har?? Vill ju gärna ha just den där vinröda klänningen och känner att jag inte riktigt är beredd att betala 6000 kr för den från en annan sömmerska här i sthlm.
Låter kul med utbildningen! Själv ska jag på kurs i helgen. Ska lära mig göra tittägg i socker och så har jag fortsättningskurs 1 i tårtdekoration Hoppas bara att jag mår lite bättre tills dess. Har känt mig jätterisig hela veckan med massor av huvudvärk och värk i hela kroppen
Jag hittade en som nästan är som min, men inte riktigt. Tror du att man kan beställa den och så få den ändrad efter mina önskemål? D.v.s det där kortare släpet och både snörning i ryggen och dragkjed i sidan.
nästan min www.1koo.com/wedding/itemdetail.asp
Sedan hittade jag den här.. Vad tror du om den?
www.1koo.com/wedding/itemdetailp.asp