• Yllo

Glitter tråden...2

Synd att dom inte hade klänningen hemma Iza Hoppas att du hittar den någon annanstans.

Jag gillar också när skärningen är precis under bysten... men så har jag ju liten byst också.

Än så länge leder vi auktionen Iza Jag ska snart fara iväg till båten (via Vallentuna först) Men så fort jag kommit i land så ska jag försöka tvinga min bror att logga in på internet så att jag kan kolla.. NEJ!! Rackarns!! Det kan jag ju inte.. han är ju i Helsingfors idag *bläää* Snälla... du kan väl skicka ett SMS när det är klart *ler bedjande*

Ha det så bra i helgen tjejer!!

Hmmmm... kanske inte en dum idé att bli på tjocken för att få stora bobbisar Skulle inte gråta om jag fick liiite större än A-kupa

• Yllo

YES!! Vi vann Iza!! Yippie *dansar en liten vild glädjedans* Tvingade min bror att fixa inloggningen till internet så att jag kunde gå in och kolla nu på morgonen

Spännande med intervjun Iza. Men jag är övertygad om att du får jobbet Ska ändå hålla tummar och tår för dig den 13/2.

Nope, du är inte den med minst bobbisar.. det är jag Önskar att jag också hade b-kupa... så mycket lättare att hitta snygga fina bh:ar då. Fast som tur var finns det bh med gelekuddar insydda så det ser ut som om jag har större *flinar glatt*

Oj vad jag handlade saker igår på Cake and design. Köpte 4 fp med sockerpasta (den sorten som man täcker tårtan med) och flera stycken utstickare. Finns fler utstickare som jag ska köpa, men hon har inte fått in dom i lager än. Samma sak med ett nytt sorts ätbart glitter i olika färger... De nya smakerna var också smarriga. Två sorter.. Jordgubb och mörk choklad. Fast helt ärligt så tycker jag att Frestas jordgubbsfromage är godare, men chokladmoussen var riktigt god så den kommer jag nog att köpa *slurp* Fast nu blir det ingen tårta för mig ett tag framöver.

Skrattade så åt Bosse i går kväll. Han ringde och sa att han köpt lite kycklingklubbor till middag och tänkte äta dom OCH en Cambrigde shake Jag sa åt honom att han inte fick det för shakerna är inte ett tillägg till måltiden utan en ERSÄTTNING av måltid Om han har planerat att äta både middag och shake så får han ju i sig dubbelt så mycket kalorier och resultatet blir ju att han ökar mer i vikt än att han går ner.

Får se om jag lyckas övertala min bror att låna datorn med i helgen... annars hörs vi på söndag igen.

• Yllo

Iza - har dom meddelat exakt summa med frakt och allt än? Jag kommer att föra över pengarna till ditt konto så fort jag kommer hem i morgon, MEN överföringen görs ju inte förrän måndag (dumma banker som inte tillåter sånt på helger) Vore bra om jag vet exakt hur mycket jag ska sätta in på ditt konto

Åhhhh... vad spänd jag är på att få hem klänningen och prova. Hoppas så att den blir vad jag förväntar mig... *ler drömmande*

När är babyshowern? Kanske du hinner beställa hem lite grejer. Cake and design har ju e-handel också. Vad skulle du behöva?

Jag har nu.. Kavel, rosutstickare i två olika storlekar, callor, murgröneblad + en för att göra ådringen på bladen, järneksblad, pärlrad i två storlekar, lite andra små blom- och fruktmotiv som blir platta. Sedan har jag en massa färger att färga pastan med samt spritsar och tyllar, rosnål, penslar och verktyg

• Yllo

Ännu en läcker klänning Iza!!! Oj, vad du hittar finheter.. hur ska du kunna välja?
    Jo, jag visste att frakten skulle bli £85 (med försäkringen) men var osäker på om dom skulle ta extra med tanke på sjalen (vilket jag hoppas att dom inte gör). Jag har nu fört över pengarna till dig så du borde ha dom i morgon

Vad härligt det låter med att ha fått ha lite tid på tu man hand Karin! Det var säkert välbehövligt. Synd att man ska ha dåligt samvete för att be någon vara barnvakt för att man ska ha tid att umgås bara med varandra. Det är ju så viktigt i ett förhållande, speciellt när man har småbarn. Hoppas så att ni unnar er det med jämna mellanrum för det finns väl inget som tär så på romantiken i ett förhållande som barn.. och inte blir det lättare när dom blir äldre heller. Vi har tur Bosse och jag i o med att vi endast har hans barn varannan helg.. men jag har ju märkt att när vi har dom längre perioder så tär det på romantiken. Om vi mot för modan ger varandra en kyss i soffan (när ungarna sitter med) så skriker dom direkt om att vi ska sluta, att vi är äckliga... eller "Hallå, skaffa er ett rum" *suck*

Låter som om ni hade en toppendag ni med Jess! Visst är det härligt att bada bastu Jag bade en lååååång stund igår. Pappa och jag badar alltid tillsammans så han får skrubba mig ordentligt på ryggen *ler njutande*

Hihihihi.. Visst ja Vicky.. Jag hade glömt att du och jag hade samma storlek på våra bobbisar.. Visst hittar jag också fina bh:ar ibland.. men oftast så finns dom som jag vill ha endast i B-kupa Samt att alla dom där erbjudanden man får hem i typ Kupongextra och så endast är från B-kupa Diskriminerande tycker jag.
    Fast fördelen är ju att det inte blir så tungt för ryggen

• Yllo

Ja, jag omvandlade till svenska pengar.. kan inte göra överföringar i utländsk valuta.. eller kanske jag kan, men vet inte hur man gör i så fall.

Sitter här och suger i mig vatten.. ska snart "äta" min frukost bestående av en shake (mintchoklad). Bosse har druckit upp all choklad shake så jag måste nog iväg och handla mer sånt åt honom i morgon

• Yllo

Jättesnygg klänning.. och stl 10 går ju att sy in om den är för stor... men... dum fråga eller kommentar.. jag tycker inte att brunt passar till den där färgen... men det är jag det.. + att färgen kan ju se helt annorlunda ut live än på bildskärmen

Ska bli spännande att ställa sig på vågen om ett par dagar + att mäta midjemåttet igen

• Yllo

Jess, du har ju helt giltig orsak att gå upp i vikt just nu.. och jag är övertygad om att när den lilla är född och du börjat amma så kommer kg att rinna av dig

Ja, vi körde igång på riktigt idag! Fast vi har nog tjuvstartat lite Vi kände oss tvugna att provsmaka redan i torsdags kväll och så tog jag en shake till frukost i fredags.. Bosse har nog sörplat lite mer då han redan druckit upp att choklashake *ler* Fast jag är ju bara glad över att det är så gott att han (och jag) gärna dricker det här

• Yllo

men den där suntan då?? Det var ju en toksnygg klänning

Oj oj oj.. då kommer min klänning snart Tror du den skickas direkt till mig eller via dig?

• Yllo

Ähhh Iza.. Beställd den du från 1koo. Då får du den fort, i rätt färg SAMT om den kanske inte funkar för dig eller om du ändrar dig så har du alltid tid att söka efter en annan

Min klänning borde alltså komma i början på mars Längtar så efter att få prova den..

Nu har vi bestämt när vi ska fara till Thailand. Det blir 1:a december! Oj, vad jag ska shoppa *skrattar glatt*

• Yllo

Hihihi.. nu har jag bokat våran "bröllopsresa" till Thailand *strålar som en sol!!!*

Svar på tråden Glitter tråden...2