Glitter tråden...2
Grattis Vicky!! Hoppas du hade en härlig födelsedag
Jag gillade också klänning nr 3 (den du beställde) Karin. Av dom andra så gillade jag nog den med bården bäst... blev lite sugen på att fara och köpa den själv
Jag vill att min klänning ska komma NU!! Trodde faktiskt att den skulle ha kommit nu till helgen.. men jag får väl ge mig lite till tåls till... Fast nu borde det ha gått 20 arbetsdagar *funderar och räknar på fingrarna*
Har haft en jätteskön helg! Bosse och jag syndade väl en hel del i helgen... Fredag åt vi både middag hemma hos pappa och sedan två portioner smörgåstårta och en vanlig tårtbit på 60-års festen... Lördag var vi bjudna på middag hemma hos kompisar. Vi fick fondue. 2 kg oxfilé som skulle ätas upp, en stor skål sallad och massor med hemfritterad pommes och så baguetter att doppa i ostfondue *slurp* Var supergott!! Vägde mig på skojs skull hemma hos våra kompisar och hade gått upp 300 g.. Dock har jag minskat ännu mer i helgen enligt måttbandet så trots att vi syndade så går det ändå framåt!
Vaknade i morse med ont i halse och nu har jag börjat hosta också så det är väl en ny förkylning på gång.
En av mina barndomsvänner och hennes man har precis köpt hus också (hemma på Åland). Dom gav 450.000 kr för det, men då är det inte färdiginrett invändigt. Helt ärligt så finns egentligen bara ytterskalet... inget är gjort på insidan. Fast fördelen är ju att dom då kan göra allt precis som dom vill. Hennes man är ju byggare och hans pappa och syskon också.. Nu kommer snart pappan till Åland och då ska dom jobba heltid på huset. Beräknad inflytt är i sommar
Nä, nu ska jag gå och koka lite hostmedicin åt mig och sedan krypa till kojs..
Måste komma ihåg att kolla i morgon om remissen för den nya magnetröntgen är skickad... annars får jag ringa doktorn och påminna honom. Vill gärna ha den gjord så fort som möjligt så att jag får veta vad som kommer att hända framöver....
Iza - Du kommer att bli så rackarns fin i din uniform!! Men var försiktig så att du inte gubbarna nyper dig i rumpan
Vi har köpt en guidbok om Thailand också.. sitter och lusläser och försöker bestämma oss vad vi ska fara och titta på. Skulle vara roligt att fara till den där Nattmarknaden.. men det är nog lite för långt från Bankok och Hua Hin för att vi ska kunna fara Tigertemplet och Bankok med flera tempel är redan inplanerade.. ev också apberget.. Ska nog köpa en till turistbok och se om jag hittar fler roliga utflyktsmål i närheten av Hua Hin