Göteborg med omnejd 2007 nr 5
Så var det dags för ännu en tråd.
Skriv på !!!
Så var det dags för ännu en tråd.
Skriv på !!!
helmina: Vilket fint kort! Hur har du satt fast det vita pappret på det gröna? Med vanligt lim?
TezzAmore
Nej med 3-D kuddar (distanser) så att det blir lite djup på det
Helmina: vilka fina inbjudningskort! usch - vi har inte ens börjat än - kanska ska ta tag i det....
Kanske ska förtydliga att det var på Tonys jag fick så himla dålig service. Klänningen jag ska ha är ifrån vasaplatsens uthyrning och det ligger på andra sidan gatan från tonys.
Format på drottningatan? Vart då? Konstigt -tycker att jag springer i stan jämt men format har jag aldrig sett - help me!
Miss.. Format ligger bakom gamla Sheraton!
MissPhoenix
Drottninggatan 71 för att vara exakt. dom har ganska liten skylt som sitter lite skymd så man får nästan gå förbi det innan man ser det. Sen är det ju inte riktigt den delen av drottninggatan som man brukar gå på :) Titta även på www.formatpapper.se lite inspiration samt öppettider..
Läste i Kungälvs-Posten att det ska vara bröllopsmässa på hotell Fars Hatt den 24e februari. Skulle vara modevisning mm kostnad 75 kr pp.
Egentligen tycker jag att sådana tillställningar inte brukar ge så mycket men kanske att vi går nu när det börjar närma sig. Ska se om jag kan luska ut vilka utställarna är först bara..
www.brudobal.se/
här är arrangören
Nu har jag frågat tre olika frisörer men ingen är intresserad av att jobba misdommardagen, förstår dem förvisso men irriterande för mig.
Hur går det för er??
Hejsan brudar!
Det var en evighet sen jag skrev något här men det är först nu som det börjar hända något på bröllopsfronten.
Vi skickade ut våra inbjudningar igår (gifter oss 16 juni) och jag går nu med spänd förväntan på att någon ska höra av sig. Då tittar jag i vår brevlåda och får se ett inbjudningskort till ett bröllop helgen före oss! Så nu är det ett antal vänner som får dubbla inbjudningar idag. Och jag som ville vara lite speciell. Men jag får väl glädja mig med att det inte är samma dag i alla fall.
Trist för dig Helmina att ingen frisör vill ställa upp, jag skulle bli jättefrustrerad.