• vitsippa-78

2008 november

Vi gifter oss 2008-11-29.
    Någon mer där ute som gifter sig i november? Har ni börjat planera än? Eller kanske ska jag säga, hur Mycket har ni planerat än?

Jag har bestämt kyrka och lokal för festen, ska boka nästa vecka om det går så tidigt.

• Svar på tråden 2008 november
  • vitsippa-78

Den var jättefin. Som sagt så vet jag inte vilken jag vill ha, har tre fyra olika som favoriter just nu =)

Ja det är spännande ;)

Vart bor ni, om jag får fråga?

• Cia-bruden

Sån modell ialla fall, axelbandslöst, klock-kjol, släp

Det kan jag tänka mig. Jag längtar efter bebis, men vill nog ha bröllopet först annars känns det som att det inte kommer bli av annars.

Vi bor i Linköping. Ni då?
    Får man fråga hur länge ni varit tillsammans?

• vitsippa-78

Okej, bra att veta stilen iallafall, sen finns det ju väldigt mycket välja mellan.

Okej. Ja det vore ju spännande och lite jobbigt dom det skulle krocka, därför vill jag skynda på det så bebis kommer ett år innan bröllopet, helst.

Vi bor i Stockholm och har varit tillsammans sen 2003, förlovade oss 2005 i Paris.

• Cia-bruden

Ja, jösses...det finns ju massor!

Då får jag hålla tummarna att det dyker upp ett plus snart då Jag hoppas att du uppdaterar mig

Mysigt!

• vitsippa-78

Ja absolut.
    Du måste uppdatera så fort ni går vidare i planeringen.
    Jag har tittat på inbjudningskort redan, vet inte om jag ska göra själv eller beställa :)

Ja det gör jag när/om det lyckas =)

• Cia-bruden

Självklart ska jag uppdatera dig.
    Känns så skönt att prata av sig med nån annan än sambon. Få lite feedback och så.

Just det, ska vi gifta oss i kyrkan måste man ju ha inbjudningskort. Dessvärre är inte jag ett dugg pysslig av mig, så det blir nog så att vi beställer.

Vad jobbar du med?

• vitsippa-78

Ja eller hur, jag får inte så mycket feedback av sambon ;)

Jag tycker det är jätteroligt, men jag vill inte göra det själv ifall det blir för stort till slut. Inbjudningskort, vigselprogram, menykort o placeringskort. det är ju väldigt bekvämt att beställa allt istället :)

Jag jobbar på Telia, nätdisponering. Det är för komplicerat för att förklara men det handlar om kopparnätet iallafall.
    Vad jobbar du med då?

• Cia-bruden

Vi har bestämt att vi ska spåna vidare i helgen, så det ska bli intressant att höra vad sambon har att säga då

Jösses, man ska ju göra sånt vigselprogram då också. Hade jag inte en tanke på. Då måste man luska ut vad man ska ha för psalmer också...uj uj uj.

Jag jobbar som undersköterska på sjukhus. Ska jobba nu ikväll så om du är online runt 22 ikväll så kanske vi kan prata mer.

• vitsippa-78

Du kan ju jobba på en lista att prata om då ;)

Ja visst, det är såååå mycket att tänka på och planera.
    Jag har börjat på en bröllopspärm hemma där jag samlar allt av instresse, under olika kategorier. Har tittat lite på psamler, men får ta tag i det när det närmar sig mera.

Okej, det låter intressant. Roligt att jobba med människor?!
    Ja det kanske jag är, isåfall kollar jag efter dig här :)

Hoppas du får en bra arbetsdag.

Svar på tråden 2008 november