• vitsippa-78

2008 november

Vi gifter oss 2008-11-29.
    Någon mer där ute som gifter sig i november? Har ni börjat planera än? Eller kanske ska jag säga, hur Mycket har ni planerat än?

Jag har bestämt kyrka och lokal för festen, ska boka nästa vecka om det går så tidigt.

• Svar på tråden 2008 november
  • vitsippa-78

hihi, eller att era barn inte heller tycker om att klippa o klistra ;)

Ja men ni får prata lite om det då. Som sagt så måste ni inte bestämma nu, låt tanken bero några veckor så får du se hur det känns sen.

• brud  nästa år

Ska gifta mig i juni 2008 men får jag vara med i eran tråd ändå det finns ju inte så mycket för oss som är lite tidigt ute. Hade tänkt att ringa och boka kyrkan idag men telefontiden var slut för dagen, suck jag som skulle ta tag i det idag. Har tänkt att ringa runt och kolla lokaler också. Hur långt har ni planerat? Jag bor i Linköping skulle verkligen vilja ha alla tips man kan få vad det gäller lokaler, tryckerier blommor, ja allt.

• vitsippa-78

Ja självklart, ju fler desto roligare :)

Jag har bokat festlokalen precis i veckan, vi kan inte boka kyrkan än. Och så har vi gjort en prel gästlista och jag klurar redan på en prel bordsplacering. Har förslag på det mesta, kläder, ringar, psalmer, sånger, solist i kyrkan, bil från kyrkan till festen, fotograf, hår o smink...osv osv :)

• Cia-bruden

vitsippa,
    Du har så rätt så.
    Tror jag ska försöka att inte tänka så mycket på det imorgon på dagen, utan ta det på kvällen sen när sambon kommer hem. För nu känns det nästan som att jag blir knäpp, eller nåt

brud nästa år,
    Det är inte säkert att jag kommer gifta mig i november-08, beror på vad vi kommer fram till.

• vitsippa-78

Ojoj, går hjärnan på högvarv? :)
    Jag brukar också tänka att jag inte ska tänka så mycket på bröllopet, men jag lyckas inget vidare tyvärr. Hoppas du är starkare än mig ;)

Gick hem från jobbet tidigare och är hemma imorgon, attans förkylning..

• Cia-bruden

vitsippa,
    Ja...det kan man nog säga.
    Det kommer inte bli lätt att inte tänka på det. Men eftersom vi ska prata om det imorgon kväll så tänkte jag att jag skulle försöka att inte tänka på det under dagen.

Stackare. Hoppas att du kryar på dig snart.

• vitsippa-78

Man kanske skulle ta en "vit vecka", hålla sig borta från allt som har med bröllop att göra. Hmm, det ska jag fundera på. Vore faktiskt rätt så skönt..

Tack, lite sömn brukar göra susen :)

• Cia-bruden

vitsippa,
    Tänk om man kunde det
    Men nu när vi börjat prata om det...då går hjärnan för fullt. Går inte att stoppa.
    Det värsta är väl när man börjar överanalysera saker och ting.

• vitsippa-78

Ja visst vore det underbart :D
    Jag har nog inte kommit till det stadiet än där jag överanalyserar, men det kommer säkert...

Nu är klockan dax för JohnBlund.
    Hoppas vi hörs snart.

• Cia-bruden

vitsippa,
    Inte jag heller, inte när det gäller bröllop...än...

Sov gott vännen så hörs vi snart igen.
    Kram

• Cia-bruden

Äntligen hemma från jobbet!
    Usch vilken dag det har varit! Jag är så glad över att jag är ledig i helgen.

Kan säga att jag inte hunnit grubbla nåt på bröllop idag. Ikväll äntligen ska jag och sambon spåna lite. Dock tror jag inte att vi kommer fram till nåt, men en + och - lista ska vi göra ialla fall. Det har jag bestämt

• vitsippa-78

Vad skönt att det äntligen är helg då :)
    Hoppas ni får en bra helg, och börjar på en lista som kanske kan ge er lite mer hjälp.

Vi har precis varit ute och ätit middag, himla lyxigt att äta ute tycker jag-bara äta och sen gå. Skönt skönt ;)

Vi hörs snart. Kram kram

• Cia-bruden

vitsippa,
    Vi har nu börjat lite på en lista, men än så länge står vi och stampar. Men som tur är så är det ju ingen speciell brådska. Dock vore det skönt om man kom fram till nåt så man kunde satsa på det.

Mysigt det lät att äta ute.

Ta hand om dig så hörs vi snart igen.
    Kram

• vitsippa-78

I helgen gjorde jag tre olika inbjudningskort, jag ville testa olika papper och färger. Dom blev okej, men jag tänker jag inte göra dom själv, köper istället :)
    Går det bra att inte tänka på bröllopet så mycket? =) Har ni bestämt er än?

• Cia-bruden

Köpa känns för min del säkrast
    Ja, det går rätt så bra att inte tänka så mycket på bröllop. Men så sakteliga börjar jag komma tillbaks till de tankebanerna.
    Nope, vi har inte bestämt oss, måste spåna vidare.

Svar på tråden 2008 november