• Mrs*N* 18/8

BT folk ta hälp av varandra?

Har faktiskt snott denna tråden av de trevliga Göteborgarna, det är ju en kanonbra tråd att starta här. Alla vill vi ju ha fina bröllop som man kan minnas med glädje =)

Kanske kan vi hjälpa varandra? Det är ju dyrt att gifta sig, det har väl alla märkt nu?!

"Tänk om vi här BT kunde ta å erbjuda varann hjälp med tex servering, skjuts, dekoration, musik på bröllop om man ändå bor i samma kommun och så får man hjälp tillbaka. Tjänster å gentjänster...Tänk vad många 1000-lappar rikare man skulle bli?!"

Jag tänkte att kan göteborgarna så kan väl vi skåningar? =)
    Så alla tjeer nere i Malmö/Lund, vad säger ni?

• Svar på tråden BT folk ta hälp av varandra?
  • mrscea

den ar ljusrosa star det och det ser ut som det ocksa pa bilden sa jag tror de ar fina. min email ar mattsson.sandra@gmail.com sa kan vi bestamma hur vi ska gora :) det star att det tar 7 dagar eller natt att fa hem det. Vad kul att du vill dela!

• littlepixiegrl

mrscea: Kanske bara blir ivory och burgundy jag kan köpa...vi har vitt/ivor, ljusblått och vinrött som färgtema, så ljusros blir kanske inte jättebra tyvärr :)

detta är ju en jättebra tråd! Många saker fås i så stora mängder så det är kul att vi kan dela mellan oss. Vi får träffas på en fika och dela upp sakerna mellan oss eller nåt kanske :)

• sexydoktor

hihi, fika. jag hänger gärna på *ler*
    alltid kul att få prata med någon annan än bara tärnorna. som bara försöker styra o ställa.

då kan man ju visa upp lite olika saker man kan hjälpa till med, för att komma ner i pris.

• mrscea

ja det far vi gora, jag sager till nar jag far hem dem!

• Mrs*N* 18/8

littlepixiegrl , nej inget vad jag vet än iaf =) men tack för att du frågade =))

• littlepixiegrl

Bea: Nu har jag beställt! :)

• mrscea

Har kommer en ny fraga. Ar det nagon som vet vart man kan kopa marshaller billigt? Jag har letat pa eBay men kan inte hitta nagot. Jag letar efter att kopa en hel del sa kan man finna det i bulk hade det ju varit bra. Nagon som vet?

• F´s blivande fru

mrscea
    Clas Ohlssons kostar 12.50:- för tvåpack. Finns säkert billigare men det kan ju vara bra att ha något pris att jämföra med :)

• F´s blivande fru

mrscea: såg precis att du skrivit inlägg tidigare i denna tråd. jag svarade såklart på marschaller

Svar på tråden BT folk ta hälp av varandra?