• Mrs*N* 18/8

BT folk ta hälp av varandra?

Har faktiskt snott denna tråden av de trevliga Göteborgarna, det är ju en kanonbra tråd att starta här. Alla vill vi ju ha fina bröllop som man kan minnas med glädje =)

Kanske kan vi hjälpa varandra? Det är ju dyrt att gifta sig, det har väl alla märkt nu?!

"Tänk om vi här BT kunde ta å erbjuda varann hjälp med tex servering, skjuts, dekoration, musik på bröllop om man ändå bor i samma kommun och så får man hjälp tillbaka. Tjänster å gentjänster...Tänk vad många 1000-lappar rikare man skulle bli?!"

Jag tänkte att kan göteborgarna så kan väl vi skåningar? =)
    Så alla tjeer nere i Malmö/Lund, vad säger ni?

• Svar på tråden BT folk ta hälp av varandra?
  • sexydoktor

littlepixiegrl
    nu har jag mailat tillbaka
    nu är det bingen som gäller vi hörs kanske av imorgon.

• Mrs*N* 18/8

Pixie, ingen panik du kan ju bara säga till när du fått hem dom =) Jag har fått hem i storlek 3*4 och de var faktiskt mindre än jag trodde

• littlepixiegrl

Bea: 6*9cm är de jag beställt så de är nog yttepyttesmå, men jag tyckte om rosorna som satt på :)
    Dessutom behöver ju inte alla 55 gäster ha så mycket ris för att det ska bli tillräckligt!

• Mrs*N* 18/8

Pixie. nej det e ju sant =)

• littlepixiegrl

mrscea: Absolut!! :)

Tyvärr har inga av mina saker kommit, men jag fick ett mail frå säljaren som undrade om sakerna kommit fram eller inte eftersom det tydligen vart lite struligt under det kinesiska nyåret som nyss har varit. Hoppas på nästa vecka!

• mrscea

nu har min mamma kommit och lamnat pasarna med rosbladen till mig och de ar i tyg! det hade jag ingen aning om att de skulle vara, jag trodde jag hade kopt riktiga, kanske dumt av mig men det trodde jag. Det blir ju lite struligt for det maste man ju stada upp sen. Fortfarande intresserad? Jag aker till Danmark och jobbar en vecka men jag skulle kunna mota dig nasta helg i sa fall.

• littlepixiegrl

mrscea: Jag är ledig lördag em och söndag fm, var bor du?

• mrscea

littlepixiegrl: Jag bor i narheten av den fula plastikkirurgbygnaden i Slottsstaden. Sondag formiddag hade passat mig kanon. Emaila mig sa kan du fa mitt nummer osv. Jag skrev min email langre upp tidigare.

• littlepixiegrl

mrscea: Jag bor i Lund, men tar en sväng in till Malmö, så kan jag gå förbi ett par skoaffärer också. Det börjar bli dags att hitta skorna snart :)

Svar på tråden BT folk ta hälp av varandra?