• Mrs*N* 18/8

BT folk ta hälp av varandra?

Har faktiskt snott denna tråden av de trevliga Göteborgarna, det är ju en kanonbra tråd att starta här. Alla vill vi ju ha fina bröllop som man kan minnas med glädje =)

Kanske kan vi hjälpa varandra? Det är ju dyrt att gifta sig, det har väl alla märkt nu?!

"Tänk om vi här BT kunde ta å erbjuda varann hjälp med tex servering, skjuts, dekoration, musik på bröllop om man ändå bor i samma kommun och så får man hjälp tillbaka. Tjänster å gentjänster...Tänk vad många 1000-lappar rikare man skulle bli?!"

Jag tänkte att kan göteborgarna så kan väl vi skåningar? =)
    Så alla tjeer nere i Malmö/Lund, vad säger ni?

• Svar på tråden BT folk ta hälp av varandra?
  • littlepixiegrl

Va kul, jag tycker vi alla ska träffas över en fika någon dag, det hade vart jättekul! :)

• littlepixiegrl

Hoppasn! "Råkade" visst vinna 100 organzapåsar i olika färger på ebay och nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra med de färger jag inte behöver :)

cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll&ih=014&sspagename=STRK%3AMEWN%3AIT&viewitem=&item=330089611329&rd=1&rd=1

Kan nog bar använda det vita, vinröda och ev. de blå, så om någon är intresserad av de andra så säg till, det finns 10st av varje färg!

Vi kanske skulle ha en "prylbytardag" ;)

• littlepixiegrl

Bea: brölloppsriset från calligraphen har kommit nu! :)
    De var mindre än jag trodde vilket är bra, för de är samma storlek som ett vanligt riskorn. Hoppas det räcker till 100 som de säger bara, det är ca:500g i påsen, men det märker man väl sen när man börjar lägga i småpåsar. Står på att det räcker till 100 "scoops", hur mycket det nu är!? :)

Alla: Vi kanske kan bestämma ett datum sen när alla div. prylar från ebay har levererats och så tar vi en fika någonstans??

• sexydoktor

littlepixiegrl

det låter som en super duper bra idé. bara inte onsdagar då är jag upptagen.
    men jag slutar ju 16,30 så jag är verkligen med på noterna. *ler*

• littlepixiegrl

sexydoktor: Jag jobbar olika tider hela tiden (telefonväxeln på USiL), men något ska vi nog kunna fixa! :)

Förresten...jag har bestämt mig för att jag visst vill fixa naglarna till brölloppet så de är fina och håller, eftersom mina egna alltid verkar brytas när de är som finast! kan jag maila dig om det kanske? Ja, för det är väl du som är nagelteknolog? Tänk om det inte är det, hur fånig verkar frågan då!? ;)

• Mrs*N* 18/8

Pixie.. oj va bra =) det gick ju snabbt. har du fått hem dina påsar så kan du kanske kolla lite hur många det räcker till?

• sexydoktor

littlepixiegrl

hej på dig
    jodå du har rätt. jag är nagelteknolog. så bara maila mig på the_rosen_@hotmail.com så fixar vi det ingen fara

• littlepixiegrl

Bea: Tyvärr gick det mycket snabbare att få hem riset än påsarna...men det kan jag iofs förstå med tanke på att påsarna skickas från Kina! :)
    Hoppas däremot att några påsar kommer redan i början av nästa vecka. De är nog ganska små ,men det tror jag blir bra för en "scoop" ;)

• littlepixiegrl

sexydoktor: du har mail :)

Svar på tråden BT folk ta hälp av varandra?