Inlägg från: demilo |Visa alla inlägg
  • demilo

Gifter du dig i Järvsö 2007??

Alltså vi bor i stockholm, men jag kommer från ljusdal och sambon från järvsö. Bor ni "där hemma"? Jag kommer att fixa hår och make-up i ljusdal men jag vet att det ska finnas en tjej även i Järvsö. Blir ni många på ert bröllop?

• demilo

Frissan heter Malin, salongen syrran och jag. 0651-769090 hon tar 500:- timmen. Kan hända att du kommer billigare undan i Järvsö :) Vi gifter oss 28/7, blir nog 60-70 personer. Just nu har vi bokat viks skola för festen i järvsö, eller palatset i ljusdal. Det beror lite på kyrkan i järvsö tydligen så är inte sommarprogramet satt än så det är preliminär bokningar än så länge :(

• demilo

Jag köpte den för någon månad sedan:) har spanat in en KIK läääänge. Än du då?

• demilo

Jag länkar vidare, det är två olika bilder hittade inte någon på dom tillsammans det är såååå fint tycker jag :)

www.kikstockholm.se/brudn36.htm : top
    www.kikstockholm.se/brudn34.htm: kjol

Har du funderat på något märke?
    Hur ligger ni till med resten av planeringen? Vi har precis börjat göra våra inbjudningskort, det är bara inlagan kvar:)

• demilo

Tjenixen maljor, har spanat efter dig :)Hur går det med planerna?

• demilo

Maljor: vi har precis gjort inbjudnigskorten, fast inte inlagorna. Vi har kommit på att vi kanske vill gifta oss i Järvsö istället så nu sysselsätter vi oss med planering där med:) Som om det inte var mycket i alla fall,snacka om att vara tokig :)
    Såg nu att ni ska ju gifta er efter oss och har börjat få svar, nu känner jag mig stressad. När gick era inbjudningar ut?

• demilo

Hej Grand :)
    Skoj att vi blir några stycken som ska gifta oss "hemma", vi har oxå bokat palatset. Men nu funderar vi på att boka om allt till järvsö.
    Majlor: Min m2b är ju från Järvsö och det verkar som om han hellre vill gifta sig där, jag ville ju egentligen sticka iväg till amalfikusten och ha bröllop. Men si det ville inte herrn i huset:) Förresten hur många fick man plats på palatset då? kan ju vara bra att veta menar jag.

• demilo

Aha, jag trodde att palatset var större. Då får vi ta oss en funderare, men det är klart finns det hjärterum finns det .... :)
    M2b glömde bort att ringa kyrkan så det är inte något bestämt än, men till veckan är det tänkt att få ut inbjudningskorten.

Grand och annapanna71:Hur går det för er med planeringen?

• demilo

M2b var dit och kollade, själv har jag nog inte varit dit på flera år. Dessutom var jag nog väldigt glad i hatten sist jag var på palatset ;)
    Vi blir ju inte så många så det fixar sig. Jag vill inte att det ska vara alldeles för stort,vill ju inte att halva lokalen ekar tomt.

Måste passa på att fråga Grand, jag blir så nyfiken vad är det för klänning som du har hittat? :) Det är ju så roligt när det känns rätt!

• demilo

Vad skoj att det börjar hända saker. Min m2b var och fixade våra ringar igår. Vi ska ha lika som våra förlovningsringar sedan ska vi sätta stenar i min ring. Så först var han på ett ställe för att köpa ringarna "få hennes förlovningsring på köpet" sen lämnar vi in på ett annat för stenarna. Tjänade över 2000:- Jippie!!!

Grand: klänningen låter verkligen. jättefin.

Själv har jag börjat fundera lite på tårtor. Hur ska ni göra med det?

Svar på tråden Gifter du dig i Järvsö 2007??