Inlägg från: demilo |Visa alla inlägg
  • demilo

Gifter du dig i Järvsö 2007??

Maljor:
    Precis så har vi tänkt oxå, alltså att köra på vanliga tårtor. Det är inte speciellt viktigt för varken mig eller min m2b, var väldigt sugen dock ett tag på att köra på bakelser. Det ser ju så fint ut :)

• demilo

Ja då har vi bestämt oss, vi kommer att gifta oss i Järvsö kyrka och ha festen i Viks skola. Var uppe i helgen och kollade och testade att få till en dukning av något slag. Jisses nu börjar det kännas att det verkligen ska hända, ÄNTLIGEN :)

• demilo

Eftersom vi har levande musik på festen så har vi killen som sjunger i bandet i kyrkan med.
    Det finns många duktiga musiker "där uppe". Vad är det för stil på låtarna som ni tänkt er? det blir lite lättare att ge tips då.

• demilo

det förstår jag, det är ju så fint med sång i kyrkan. Måste fråga är det kärleken förde oss samman som ni funderar på med Lundell. Vi har nämligen nästan bestämt oss för den och en låt med Kent :)
    Vilken trubadur ska ni ha? kanske är någon man känner till :)

• demilo

Men kanske han kan sjung i kyrkan eller vill ni ha någon annan?
    Vad spännande med ringen, vad blev det för något?
    Själv har vi gjort så att vi har köpt likadana som våra förlovningsringar och sen sätter jag diamanter i min (a girls best friend):)
    Jag måste passa på att fråga dig, har du kollat runt lite om brudbuketter. Det förusätter ju förstås att du ska köpa en :) Själv har jag inte den talangen så jag kan binda en egen. Funderar lite på hur dom ligger till i pris där uppe.

• demilo

Den låter jättefin, är det en diamant på 0,75ct? det blir riktigt bling bling :)
    Jag har inte tänkt på att blomsteraffärerna har semesterstängt, får kolla runt lite när jag åker hem i påsk.

• demilo

Då ska jag svänga förbi Rosehills i påsk, känner en tjej som jobbar där hon kanske kan komma med bra förslag hoppas jag.
    Apropå ringen så måste det ju vara rätt stora stenar, låter fint:)
    Själv ska jag sätta i sju 0,04:or i min förlovningsring. Hoppas att det blir som man tänkt sig bara.

• demilo

evelinae: Välkommen vad roligt med en till som ska gifta sig i Järvsö.
    Själv ska vi slå till den 28/7 i Järvsö.
    Vi ska fråga en kille vi känner som har häst och vagn om han har lust att ställa upp.
    Majlor:Vad häftigt med en turkos americanare :)
    Vilket pris för häst och vagn i Ljusdal :(

• demilo

Jag har inte hört talas om henne. Själv gillar jag "Pekis" eller Lars-Erik Jonsson. Vet inte om så många tjejer som är musiker däruppe.

• demilo

Jag vet inte riktigt, men hör dig för bland folk som bor däruppe. Annars kanske man kan ta kontakt med någon krog som brukar använda trubadurer det borde ju kunna funka :)
    Själv ska vi skicka ut inbjudningarna på måndag:) äntligen måste tilläggas. Dom vart finare än vad jag trott. Vita med lila och silver :)

Svar på tråden Gifter du dig i Järvsö 2007??