Gifter du dig i Järvsö 2007??
Jag är så glad, vi skickade ut inbjudningarna i måndags. Nu har 25 personer på listan osat alla redan :)
Det som är mest roligt är att många av våra kompisar från stockholm tänker komma:) Jag blir så rörd:)
Jag är så glad, vi skickade ut inbjudningarna i måndags. Nu har 25 personer på listan osat alla redan :)
Det som är mest roligt är att många av våra kompisar från stockholm tänker komma:) Jag blir så rörd:)
En fråga till er.
Skulle ni förstå att man får dryck till maten om man skriver i inbjudan att efter middagen öppnar en provisorisk bar med självkostnadspriser.
Nu börjar man bli nojjig över det man skrivit.
En annan nojja, verkar det girigt att i infobladet skriva förslag på vad man önskar sig, för den som vill ge en gåva??
:( åhhh varför alla dessa nojjor????
Vi gjorde så att vi lade in ett extra blad med info om boende, allergier, om man vill hålla tal etc. Där nämner vi även förslagen på gåvor. Kändes okej när vi gjorde det men nu blir jag så osäker, tänk om folk tar det på fel sätt :(
Vad skönt att höra :) Vilken lättnad, har gått och funderat på det här sen vi skickade ut inbjudningarna. Det är ingen som sagt något om det vilket gör det svårt att veta hur det tas emot.
Vad bra att ni finns här som man kan fråga och få vettiga ärliga svar :)
Vi ska ha band, som tur är får vi det som gåva från svärföräldrarna :)
Det var viktigt för både mig och m2b eftersom vi hållt på mycket med musik själva. Vi frågade även om sångaren kunde ställa upp att sjunga i kyrkan. Jag menar dom får ju rätt mycket pengar. Det var inga problem :)
Samtidigt har jag varit på bröllop med DJ som varit skoj. Det är nog mest en fråga om smak och ekonomi :)
Jag känner bara till dom som brukar vara DJ på uteställena. Kanske inte dom som är aktuell nuförtiden :)
Vet att en kille som jag gick i samma klass som på högstadiet kört som DJ, Johan Sved heter han. Men jag vet inte om han gör det nu för tiden. Tror du inte man kan ringa till typ Stadt, järnvägs och höra vilka DJ´s dom använder.
annapanna71: Vad roligt Åberg & co är ju jättebra! Ni kommer få en superbra fest :)Vad bra att han även sjunger i kyrkan. Vilka låtar tänker ni ha i kyrkan?
Vi ska ha Kents låt utan dina andetag. Sen står vi i valet och kvalet mellan Ulf Lundell- kärleken förde oss samman eller en annan svensk låt (kommer inte ihåg vad den heter).
Maljor: Jag kom att tänka på att du skulle väl ha festen på bygdegården. Vem hade du kontakt med då? För inte ska ni vara inne i själva huvudbyggnaden? Vi hade nämligen bokat där för 950:- men nu när jag ska avboka så hittar jag inte numret :( Borde vara samma person som ni bokat hos.
Vi ska ha ett band som heter stöldgods. Sen finns det ett band från järvsö som heter badväder som är helt okej.