4 Augusti 2007 *Tråd2*
jisses va rörigt det blev då
jisses va rörigt det blev då
NU så har jag bokat blommor känns så himmla skönt att kunna bocka av en grej i listan
hola tjejer :_D Jisses va ni har skrivit Å här har jag varit i BArcelona och latat mig i flera dar
Skönt att komma bort lite faktist och vara för sig själv med sambon...det bliev inget bröllopsprat alls (nästan) och det var faktist riktigt riktigt bra...att få vila lite liksom....
orkar inte kolla igenom alla sidor nu...ska packa upp först...men sen så
Lägger till mig i listan så länge iallafall
Bruden blå
Melleni (4/8-07)
Tezzilezz
Maljor
Pernilla Borås
FrökenAnna
Googlad
lillfrugan4/8
Chrissa
annaochkim
patriks brud (Tyresö kyrka)
fru-07
Stefans fästmö
smartiz (Grödinge kyrka)
Cecilia.A-*nyfiken* vart ligger din kyrka?
Cecilia.A-ok Nä....vi är nog inte det....kunde inte placera dig på kartan bara Grödinge ligger i stockholm...så det är en liten bit iväg
Cecilia.A-ja...det är full ruch på det datumet...jag bokade klockan 8.00 den 1 september...det var den första tiden man fick boka på
Barcelona var underbart! Supertrevligt, vackert, intressant och varmt Den stan har allt....visst...lite turistfällor ochså...men dem kan man ju undvika
FrökenAnna-ja...tur hjälper ju faktist en hel del det med....
vilken tid gifter ni er tjejer?
Vi har tid 14.30
hua...ja...kort tid kvar....dessto mer att göra
FrökenAnna-det borde ju gå å töja ut bandet lite.....för jag har liknade skor, de satt tight från början men efter ett tag så blev det lite slappare....så du får sitta och dra i dem eller nått....
Melleni (4/8-07)-jisses ja...det kan man ju börja köpa nu...allt mineralvatten/läsk och så,.....
Melleni (4/8-07) -åh,.,,med skogshallon ochså...den som är så god....jag skulle ju inte kunna låta bli å nalla lite *hum,...undrarns hur många flaskor jag skulle göra slut på innan augusti*
ja...jisses ja vad vi ska kolla på bilder och beundra varandra