Inlägg från: kela81 |Visa alla inlägg
  • kela81

maljor-man kan ju inte tänka på allt ju haha....vi har ju fullt upp allihopa å tänka på våra egna bröllopsbestyr

• kela81

cecilia-åh...kul! Roligt att bara snubbla över dem sådär

• kela81

Cecilia.A-de är säkert jättefina de med Jag hadde ochså tänkt mig enklare, men de var så himmla sköna de där skorna

ma78-det är en nixa, inköpt på brud och fest på hornsgatan, finns även på bröllopskällan och bröllopsbutiken, men den var billigare på brud och fest.

• kela81

hej tjer-vad ska n ihar för musik i kyrkan?

• kela81

FrökenAnna-sitter fast i samma djungel jag...så tyvärr inte

• kela81

idag har jag köpt mina underklädet...eller tja..åtminstonde torseletten...så nu har jag både de å skor, så nu kan jag äntligen testa att klänningen verkligen sitter som den ska

• kela81

hej tejer-hur går det för er? Näst sista veckan på min praktik för mig nu å jag e helt död, men sen så...så ska jag ta tag i saker å ting....säger jag nu iallafall

Inbjudningarna är skickade, i osndags, 5 st av 42 sällskap har svarat (några få är kvar att skicka ochså)...lite trist att ingen i min familj svarat dock vare sig mamma eller pappa eller mormor/farmor...de man trodde skulle svara först.....nja, inte mamma då, men de andra....

torselleten har jag med hittat nu, så nu ska klänningen testas med skor och den, för att göra ev. ändringar...så då är bara frågan vart man ska göra dem nån stans....Köpte ju klänningen på bröllopskällan, då skulle de fixa ändringarna där, sen har de gjort om så nu ska de fixas på söders högtidskläder, men där är de ju inte speciellt trevliga och ville inte hjälpa mig alls, så nu måste jag hitta nått annat ställe....

*suck*

Men-så-lite mer bra saker (när det känns som om man sitter fast) band till festen är fixat, och ev. en solist till kyrkan (om nu inte min m2b totalvägrar)....
    hur gör ni med det?

Å så -en sista fråga-ska ni ha brudnäbbar? Pratade med min lillasyster (8 år) i går och hon babbla på om hur hon ska hålla i kjolen och kasta blommblad å grejer, men tillsaken hör att jag inte vill ha några brudnäbbar, och att jag sagt till pappa att han inte skulle säga nått till dem innan vi bestämt oss ( det var några månader sen nu) jisses-som om man inte hadde nog att oroa sig för ändå, utan att behöva göra henne besviken ochså...

• kela81

annaochkim-välkommen

Melleni (4/8-07)-ska kika in på din hemsida om en liten stund

Jo, jag hoppas ju att hon förstår, men hon är en väldigt bestämd liten dam som älskar att stå i centrum....
    Jag tycker verkligen att det är sött med brudnäbbar, men tycker att mina syskon ärlite för stora (om det var mina barn å de var 8-14 år så hadde jag självklart haft dem) Men, men...tyckte bara att det var jobbigt att pappa gått å lovat dem det när jag klart och tydligt sagt att han inte ska göra det....

patriks brud-oj tar det så lång tid Men det blir säkert jätte bra ska du se!

Svar på tråden 4 Augusti 2007 *Tråd2*