Inlägg från: Bruden blå |Visa alla inlägg
  • Bruden blå

4 Augusti 2007 *Tråd2*

smartiz

ska man ha något fått också. attans då *S*
    jag som hade fullt sjå med dom punkter som var. får ta ett snack med min mormor snart, något kul måste väl finnas i släkten som jag kan låna.

• Bruden blå

smartiz

Jag tror att originalet är
    Something old, something new.
    Something borrowed, something blue.
    And a silver penny in her shoe.

• Bruden blå

Melleni (4/8-07)

Usch vad jobbigt.
    Inte kul när det blir så.
    Det är ju säkert så att det mesta av sånna här saker grundar sig i oförstånd och missförstånd. Inte om att någon vill illa på något sätt.
    Jag tror det är bra om ni är vöertydliga, säg precis som det är. Var bara tydliga och säg att ni vill jättegärna lära känna personerna i fråga, men att ert bröllop inte är rätt tillfälle. Att ni har gränser, men om det bilr plats så är deras respektive varmt välkomna. Bara ni är väldigt tydliga så tror jag detlöser sig. Hoppas jag i allafall. Vi har ännu inte fått några sånna reaktioner, men o andra sidan har vi knappt fått några svar än.

• Bruden blå

Tjoho, nu har hindersprövningen och vigselintyget kommit. Jag som väntat så. Äntligen var dom här. Skönt, en sak till som är klar.

• Bruden blå

Melleni (4/8-07)

Jupp, gifta oss fick vi, inga hemliga släktband som upptäcktes :D

hihi så kul, nu börjar det kännas riktigt. Hidersprövningen är ju faktiskt det viktigaste, man kan gifta sig utan hår, klänning, ring, brudbukette och middag, men man kan ju inte gifta sig utan hindersprövningen.

• Bruden blå

godmorgon tjejer.
    idag strålar solen ute. så skönt väder verkar det bli idag. Hur går det för alla? Har alla fått sina hindersprövnignar nu?
    Vi får ju ha lite gemensam avstämning och nedräkning här så att allt är gjort. vi får väl ta en sak i taget.
    vi börjar med det viktigaste nu så att ingen glömmer något. vad säger ni om det?
    så hindersprövning får bli nummer 1. det måste ju alla ha, utan den kan vi inte gifta oss. så har alla den? hand upp i så fall. Och om ni inte har den så är det dags att ordna det nu.

• Bruden blå

Ja just det, en liten namnlista kanske vore intressant, vi har ju aldrig sammanställt vilka vi är som är här. vi vet ju när vi gifter oss i allafall :D

men vi kanske kan få ltie hum om hur många vi är som gifter oss den 4e. så kopiera listan nedan och skriv upp er.

Bruden blå

• Bruden blå

tezzilezz

bra det, då får du se till o skicka in hindersprövningen.
    NU får vi se till att här att på raksträckan mot vigseln se till att puffa på varandra så att vi ser till att allt är gjort.

Ringar är klara för våran del. Var och glimtade på ringarna idag. sååå fina är dom. Längtar.

Och välkommna ni nya, kul att vi blir fler. glöm inte att kopiera listan ovan och lägga till era namn så att vi kan få en fin lista på alla oss som skriver här i tråden. Kul att veta hur många vi är som följs åt fram till den stora dagen om nästan 3 månader.

• Bruden blå

trevligt, nu växer listan fint här. Kul att vi är ett litet gäng.

själv satt jag igår och lekte med blommor. Brukar göra det lite då och då. så kul att ha blommor i olika arangemang i hemmet. Igår bidde det en bukett och en liten bordsdekoration av det som bidde över.
    afroditex.spaces.live.com

• Bruden blå

ma78
    Välkommen. kul att flera hittar hit. bara o skriva in sig i "klubben" ;)
    Hur går det med planeringen. Håller på att stämmer av här nu på sista månadernas raksträcka att vi lla är klara med alla "måsten" vi började med hindersprövning och ringar.
    Är ni klara med det?

Svar på tråden 4 Augusti 2007 *Tråd2*