4 Augusti 2007 *Tråd2*
Öppnar en ny tråd då den gamla är stäng. Hoppas ni alla hittar hit.
Öppnar en ny tråd då den gamla är stäng. Hoppas ni alla hittar hit.
hola tjejer :_D Jisses va ni har skrivit Å här har jag varit i BArcelona och latat mig i flera dar
Skönt att komma bort lite faktist och vara för sig själv med sambon...det bliev inget bröllopsprat alls (nästan) och det var faktist riktigt riktigt bra...att få vila lite liksom....
orkar inte kolla igenom alla sidor nu...ska packa upp först...men sen så
Lägger till mig i listan så länge iallafall
Bruden blå
Melleni (4/8-07)
Tezzilezz
Maljor
Pernilla Borås
FrökenAnna
Googlad
lillfrugan4/8
Chrissa
annaochkim
patriks brud (Tyresö kyrka)
fru-07
Stefans fästmö
smartiz (Grödinge kyrka)
Bruden blå
Melleni (4/8-07)
Tezzilezz
Maljor
Pernilla Borås
FrökenAnna
Googlad
lillfrugan4/8
Chrissa
annaochkim
fru-07
Stefans fästmö
smartiz (Grödinge kyrka)
Sverner
Hehe ! Prövade min klänning igår för att se hur den passade efter viktminskning efter graviditet samt se hur mycket jag behöver lägga upp den.......
Guuuud vad fin jag var! Och det var inte så mycket jag behövde lägga upp heller på längden.....Jag ville nästan inte ta av mig den!!!
Jösses vad det skrivs när man är borta ett tag...
Nu är jag iaf tillbaka och självklart tillhör jag lista, gör inte alla här det?
Allt rullar på. På fredag ska jag o prova klänningen för justeringar, hindersprövningen har kommit, vi har fått reda på vilken präst som ska viga oss och bokat en tid med henne, nästa helg ska vi o kolla på lokalerna + provsmaka menyn.
här kommer listan med mig i tillägg:
Bruden blå
Melleni (4/8-07)
Tezzilezz
Maljor
Pernilla Borås
FrökenAnna
Googlad
lillfrugan4/8
Chrissa
annaochkim
fru-07
Stefans fästmö
smartiz (Grödinge kyrka)
Sverner
Cecilia.a (Händene kyrka)
Cecilia.A-*nyfiken* vart ligger din kyrka?
smartiz. Utanför Skara.
Är vi bekanta kanske?
Grödinge känner jag inte alls igen, låter inte som häromkring men man vet ju aldrig...
Cecilia.A-ok Nä....vi är nog inte det....kunde inte placera dig på kartan bara Grödinge ligger i stockholm...så det är en liten bit iväg
Det är ju tur att vi är utspridda åtminstone...
Fast till och med här i lilla Skara kunde vi inte välja o vraka på tider för vigsel detta datum utan fick ta vad som var ledigt.
Ändå bokade vi kyrka några veckor innan jul...
Vad härligt det låter med Barcelona...
Var det en lyckad semester?
Har bara hört gott om den staden.
Cecilia.A-ja...det är full ruch på det datumet...jag bokade klockan 8.00 den 1 september...det var den första tiden man fick boka på
Barcelona var underbart! Supertrevligt, vackert, intressant och varmt Den stan har allt....visst...lite turistfällor ochså...men dem kan man ju undvika