4 Augusti 2007 *Tråd2*
Öppnar en ny tråd då den gamla är stäng. Hoppas ni alla hittar hit.
Öppnar en ny tråd då den gamla är stäng. Hoppas ni alla hittar hit.
smartiz
okidå. 78 dagar kvar tills vi springer runt som yra höns, förutom smartiz som planerar att provspela för uppföljaren till denna ;)
(hoppas du tål lite skämt, men duckar för säkerhets skull)
Bruden blå *räcker ut tungan*
bha...provspela...jag får ju huvudrollen direkt jag Det är bara att kasta en blick på mig för att fatta att där har vi en äkta stressad brud Dock ingen bridezilla.....
smartiz
He he, oki, men glöm inte att ta bra betalt och skicka gärna minst 10% till din agent här på bt ;)
hum...undrar om vi kan börja filma redan nu....för jag behöver verkligen lite pengar Och jag kan gissa mig till att min agent ochså gärna vill ha mer av det
Absolut. Bara o ta på sig brudklänningen och checka in... öhh menar åka till studion och börja filma på en gång :D
Själv kämpar jag på för att hålla budgeten. det verkar gå hyffsat trotts lite oförutsedda utgifter. när jag jämför hur mycket som finns kvar i bröllopskassan och vilka utgifter som är budgeterade och inte inköpta än så skiljer det bara 150 kr. får se vad slutresultatet blir, om vi drar över eller under eller hamnar precis. men just nu ser det bra ut.
Tänkte åka och handla drycken idag. insåg ju att det går alldeles utmärkt, e ju låååång hållbarhet på läsk och sånt.
Bruden blå-jisses....150 kronor i diff...det är ju ingenting det.... själv vill jag inte ens titta på vår budget
Lägger till kyrka o tid... Tiden före oss (14.00) är faktiskt inte bokad än, jag blev helt förvånad, så populärt datum! Själv bokade jag ju i januari - förra året... :D :D
Bruden blå (Färingsö )
Melleni (4/8-07)
Tezzilezz
Maljor
Pernilla Borås
FrökenAnna
Googlad
lillfrugan4/8
Chrissa
annaochkim
patriks brud (Tyresö kyrka)
fru-07 (Vårdsberg kyrka)
Stefans fästmö (Älvsåkers kyrka 16.00)
smartiz (Grödinge kyrka kl 14.30)
Sverner
Cecilia.a (Händene kyrka)
Häromdagen var jag hos frissan o gjorde provuppsättning, med slöja o allt. Det blev jättefint, jag blev helnöjd! Provade klänningen när jag kom hem o det var såå fint tillsammans!! :D :D Jag kommer känna mig så vacker... *drömmer* Det blev en ganska enkel uppsättning utan för mycket krusidull, eftersom jag har lång broderad slöja och mycket broderier på klänningen, så det inte blir för mycket. Men lite lockar som hänger ner i nacken blev det, gillar lockar... :)
Sen var jag o beställde brudbukett, corsage o tärnbukett. Jag hade först tänkt mig vitt o blått eftersom det är våra färger, men så ska jag ha smink som går i rosa o lila så floristen föreslog en bukett i blått-lila-rosa och lite vitt som bryter av. Tror det blir jättefint, en färgklick till den vita klänningen o slöjan! Det blir en droppformad bukett med lite murgröna eller luktärter eller liknande som hänger ner, lite "busigt/spretigt", vill inte ha det för perfekt... Släppte lite på kontrollbehover ;) genom att bara säga vilka färger och form på buketten jag vill ha, så får hon välja exakta blommor själv... Floristen verkar jätteduktig, så jag tror jag blir nöjd! Har ni beställt blommor än?
nu har vi beställt flyget till bröllopsresan och maten Skönt
stefans fästmö- fanns det en tid kvar oj då....
Jag har med beställt blommor
www.familjeliv.se/hem/kela81/galleri.php%F6llop här kan ni se min bukett....den som min florsit föreslog....skönt när de är duktiga och förstår vad man vill ha...och att de tar med hur klänningen och så ser ut