Inlägg från: Bruden blå |Visa alla inlägg
  • Bruden blå

4 Augusti 2007 *Tråd2*

-strax under 4 månader.
    -17 veckor exakt.
    -119 dagar.

Ja så lång tid är det kvar till våra bröllop.
    Tiden bara flyger iväg. Känns som om det var igår man började planera, men ändå är mycket ännu kvar.

Idag skall vi äta påskmiddag med närmsta släkten. Ute på landet där vi kommer ha bröllopsmiddagen. Skall bli härligt att komma ut i naturen, kommer säkert fundera ett par gånger över hur det blir om ett par månader när det är bröllopsfest istället för påskmiddag.

• Bruden blå

Cecilia.A

Min frisör ville inte heller göra provuppsättning så tidigt. det för att dom skulle komma ihåg hur man ville ha det. och ha det färskt i minnet. Nu avbokade jag i allafall min frisör till fördel för en mindre lokal frisör.

• Bruden blå

smartiz

Ohh vad kul, vill du visa upp en bild på blinget? Nyfiken.

• Bruden blå

tyvär inte, jag ser ingen ring :(

• Bruden blå

smartiz

väldigt fin ring. Mycket bling bling.

• Bruden blå

Ohh den där frisyrdjungeln har jag inte vågat ge mig in i riktigt.
    Jag tänkte lösa det på samma sätt som jag förr om åren löste frisyrvalen när jag skulle klippa mig. Jag överlämnar valt till frisören.
    Senast jag klippte mig sa jag bara, jag vill inte ha något hår i ansiktet, sen får du klippa vad du vill som ser ut att passa mig.
    Gäller bara att ha en frisör man har förtroende för.
    Lite likadant blir det med frisyren till bröllopet.
    Så länge jag slipper hår i ansiktet och gärna med lockar så får dom leka fritt sedan.

• Bruden blå

tekanna

Vi har sänt efter blanketterna för hindersprövning och namnändring och fyllt i dessa. vi tänkte skicka in dom i början av maj.

• Bruden blå

Melleni (4/8-07)

Det fanns inget utrymme på våra blanketter för någon annan att skriva under, och det stog inget om det, så vi har inte några andra underskrifter än våra egna.
    Får hoppas det räcker.

ps. OT.
    Laser behandlinge gjorda AJAJAJ ont, men unnade mig en ny handväska som plåster på såren :)
    Sitter på sambons jobb just nu, har inte kommit på hur man får igång msn än här.

• Bruden blå

Melleni (4/8-07)

sant, vet bara inte om jag vill stå ut med sååå mycekt smärta, men behandlaren var positiv, hon sa att jag har så mörka hår och så ljus hy, det är därför det gör så ont, jag får troligen väldigt god effekt av det. ju ljusare hy och ju mörkare hår ju bättre tydligen ur effektsynpunkt, men också desto smärtsammare. jag besämde mig för bikini och armhålor. så 1a behandlingen klar nu. skall bli spännande att se resultatet. Men nackdel är att jag får inte sola på behandlade områdena, hmm hur skall det gå till liksom. man vill ju vara brun o fin inför sommaren.

• Bruden blå

tekanna

visst blir man lätt stressad. Mina bröllopsnerver börjar krypa upp på ytan. Huua .
    Men planeringen går i allafall frammåt. Var iväg och köpte ett party tält i blått igår. Och stuvade in det i källaren på landet där vi skall ha bröllopsfesten. Hu vad riktigt det känns nu, hur skall man klara nervositeten i kyrkan.

Svar på tråden 4 Augusti 2007 *Tråd2*