Inlägg från: Bruden blå |Visa alla inlägg
  • Bruden blå

4 Augusti 2007 *Tråd2*

Tjohoo, sitter o printar våra vigselprogram just nu. ljusblått tjockare papper blir det på. vanligt A4 dubbelvikt.
    på framsidan bild av kyrka och lite välkomsttext. på vänster insida vigselordningen och några hjärtan i bakgrunden. på höger insida psalm nr 1 och på baksidan psalm nr 2.
    printar lika många som antalet vuxna gäster. inga till barnen. eller skall man printa några extra. hur räknar ni?

• Bruden blå

tjoho, min klänning kom idag. den sitter helt perfekt, är såååå nöjd. oki nu har jag två helt underbara klänningar i olika stil. men den här är bara såååå snygg.

• Bruden blå

om någon vill se så finns min nya klänning här.
    afroditex.spaces.live.com

FrökenAnna
    tack, jo, jobbar på, vill bli klar i god tid. fick ju godkännt från prästen och kantorn så det var bara att trycka upp.

smartiz
    mm några extra kanske är bra, men vet ju aldrig som du säger, jag har väl en 8-9 likadana papper till, så får ta och printa ut. det är ju bättre o ha för många. sen är det väl bra om vi har ett exemplar framme hos prästen, texten till psalmerna står ju där i, jag lär ändå vara så nervös att jag inte minns några texter då.

SandyD
    Välkommen hit. Kul att fler hittar hit. du har bråda dagar förstår jag. Har du lust o berätta lite om era planer och upplägg? vi andra har ju alla berättat lite under ett par månaders tid. Kul o få höra från nytillskott hur ni ser på er bröllopsdag, borgeligt? kyrkligt? stort? litet? inne? ute? färger? ja vad helst du vill berätta. alltid kul att höra.

• Bruden blå

tekanna

Tackar. Näbbklänningen är från Ellos, men tyvär verkar dom inte ha kvar den i sortimentet.

• Bruden blå

tezzilezz

ja jag älskar mina klänningar, synd bara att det råkade bli så många :D
    ja ja, sånt händer, inget o göra åt det nu.
    nu måste jag bara försöka hitta skor och örhängen till min klänning, kanske ett enkelt halsband också, funderar på silver. men får se vad det blir.

• Bruden blå

Melleni (4/8-07)
    Hmm cool o annorlunda. fick faktiskt en länk precis av sambon. Lyssna på den här, den är bedrägligt lugn i början.
    Jag bara älskar den, blandning av klassisk och hårdrock. kanske lite väl häftig, men du sa cool. kolla gärna hela länken, jag var sååå imponerad av hur han spelade. kan säg att jag blev än mer imponerad när sambon berättade att kille är bara 13 år.

• Bruden blå

ha ha och så kanske jag borde skicka med länken *S*

• Bruden blå

skaffade bankfack idag.
    får ändå se det som ett steg i bröllopsplaneringen, för jag höll bokstavligen på att stirra sönder ringen här. Den skulel nog varit utsliten till den 4e ;)

så nu ligger båda ringarna och värderingsbeviset på ringen i bankfacket. tjejen på banken tyckte vi skulle komma dit med fler papper, tex vigselbeviset. så nu skall jag börja vara lite organisatorisk och ordna med papper, skicka in namnändring på oss och barnen och även hindersprövningen. det borde ävl vara lagom att göra det nu.

• Bruden blå

Melleni (4/8-07)

åhh vad kul att höra att det löste sig med underkjolen. Vad blev det för modell som passade? det var ju en riktig pärs det där med o hitta rätt modell till din klänning gissar jag.
    själv bockade jag av min klädlista igår också.
    underkläder med torsolette, trosoer, stayups, allt i sån där lite gräddigt crämig vit färg, nästan so elfenben, glansigt. skor köpte jag igår, ett par ganska enkla, ser elfebensvita ut, bar tå, men annars såg dom ut som vanliga pumps, med lite korsat tyg eller hur mans kall beskriva det fram över tån. och INGEN klack, precis som jag ville ha dom. så dom skall knatas in nu.
    underkjolen och klänning med massa blå detaljer, så den blå kvoten är mer än nog fylld.
    har ju även handskar, men har inte bestämt mig helt, tror jag skippar dom. me får se.
    så skönt att veta att alla kläder är klara.

Svar på tråden 4 Augusti 2007 *Tråd2*