Inlägg från: Bruden blå |Visa alla inlägg
  • Bruden blå

4 Augusti 2007 *Tråd2*

Melleni (4/8-07)

Ja det måste vara obehagligt. Får hoppas du får svar snart. Man är ju lite som spindeln i nätet som skall hålla i alla trådarna. Då vill man veta att trådarna håller också.

• Bruden blå

Vi har valt 4/7 som osa datum. en månad innan känndes lagom och lätt att komma ihåg.

• Bruden blå

Vi skall också ha brudnäbbar. det blir våra barn som är 1,5 resp 4 år när vi gifter oss.
    vet inte om jag visat vår sida för er heller. men lite mer om oss och bröllopet finns på .
    freewebs.com/ann_mattias

• Bruden blå

patriks brud

he he, jadu, men det blir nog jättebra ändå. Tror att nu under våren har varit alldeles lagom att köpa. själv var jag ute i alldeles för god tid och väntar på klänning modell nummer 3.
    så här är beslutångesten istället värre *S*

• Bruden blå

Tjoho, församlinge ringde precis.
    Vi får den prästen vi vill ha. fick besked om vem som blir kantorn.
    Kantorn hade vi skickat noter och en skiva med musiken till. Han var jättenöjd att han fick besked i god tid så han kunnde öva.
    Alla psalmer och musiken var oki och vigselprogrammet tyckte dom också var bra. Åhh vad glad jag blir, nu skall köpas något bra papper så kan vi trycka upp programmen sedan. så skönt att det blir som man önskar. JÄtteglad.

• Bruden blå

FrökenAnna

vi kommer ha Concerning hobbits som ingångsmusik, sedan är det den blomstertid nu kommer med bröllopstexten som psalm 1. en vänlig grönskas rika dräkt som psalm 2 och birkalåten som utgångsmusik.

• Bruden blå

Petra74

kul, det går frammåt steg för steg. så skönt att saker och ting blir klara

• Bruden blå

Nu börjar det ticka på i snabbare tackt, nu skall ju allt bli klart. Idag tänkte jag försöka få min ring värderad. Kan ju va bra att ha till försökringsbolaget. Sen måste jag hitta något fint papper att skriva ut vigselprogrammen på. så det blir en tur på stan.

• Bruden blå

patriks brud

Har inte vågat kolla in där än, men få väl ta mig en titt. Men vi har ju valt årets populäraste dag, så vi lär väl vara en drös.

• Bruden blå

Avstressning.
    Såhär månaderna innan så känns det som en upptrappning av bröllopsstressen. Det är mycket som skall falla på plats. Så efter lite bröllopsfixande ed värdering av ringen och inköpand av papper till vigselprogrammen så blev det totalt antistressplanering här.
    JAg ringde stallet ute på ladet och bokade ridlektion åt dottern (3,5år gammal). Det var länge sedan vi var och red sisst. Skall bli så kul att komma iväg. hon är så duktig min lilla stora tjej.
    Nu borde hon dessutom ha hunnit växa i sina nya ridbyxor.
    Så till helgen blir det bröllopsfritt en stund.

Svar på tråden 4 Augusti 2007 *Tråd2*