Hur får vi det roligaste festhäftet??
Kom igen nu alla! Era bästa idéer för att göra det roligaste festhäftet. Vad ska ni ha i era???
Kom igen nu alla! Era bästa idéer för att göra det roligaste festhäftet. Vad ska ni ha i era???
Mitt festhäfte är nästan klart, och vi gifter oss inte förrän 27/10
Vi skriver ett litet rim om varje gäst, vem dom hör ihop med och vad dom har för relation med brudparet.....Det är ett bra tips....Det fyller upp max 4 sidor i vårt 12 sidiga häfte med luft emellan, men kul läsning för gästerna!
augustibrud: Snodde det där direkt, det var ju kul...Istället för att ha den där traditionella regelgrejen, att om du kryper under bordet, håll till höger osv....
jansson77
kan du inte maila så man får se hur det ser ut?
gunnel@gotland.com
Jo, det kan jag göra, dock står inte presentation av gästerna med, och inte heller bordsplaceringen, tar även bort bilderna på oss, hehe
Ett öjneblick.....
Nu så.....
Såg att sidorna hoppade lite, men du ser ju på ett ungefär.....
Sen hade jag ett par bilder på oss oxå....
du får hemskt gärna maila mej oxå... theres_samuelson@yahoo.se
Det kan jag göra, men jag har dokumentet på jobbet, så det får vänta till måndag
Hej igen!
Nu har jag skickat iväg vårt festprogram. Hoppas att jag inte glömt någon!
Just det, någon undrarde hur jag fått till bilden på bordsplaceringen. Den har jag gjort här på BT. Jag gick in under fliken "Brudpar & Verktyg" och sökte mig vidare där tills jag kom in på ett ställe där man kan göra bordsplaceringar. När jag var färdig kopierade jag in bilden i festprogrammet.
du får gärna maila mig oxå: best_friends80@hotmail.com
Hello girls! Ett tips från en gift kvinna: Det roligaste häftet handlar om VEM som är chef över själva sångdelen :D Jag hade mängder med små roliga tecknade historier, info om gästerna, lagom med sånger...info om oss...Men det lilla gästerna hann läsa i det häftet innan festen small igång, hm det var inte mycket! De läser om sig själva, börjar (förhoppningsvis) prata med bordsdamen/herren och sen ska det inte vara en lugn minut om man har rätt toastmastergäng bakom sig :D
Så mitt tips: lägg ner LAGOM med tid på festhäftet för när allt är över, och allt ska slängas känner man ett litet sting i hjärtat för de knappt användes ;)