Hur får vi det roligaste festhäftet??
Kom igen nu alla! Era bästa idéer för att göra det roligaste festhäftet. Vad ska ni ha i era???
Kom igen nu alla! Era bästa idéer för att göra det roligaste festhäftet. Vad ska ni ha i era???
tessan@fbark.com vill oxå ha mejl...
Det här tycker jag är ganska kul som vi har i vårt....
Tips på sysselsättning om du får tråkigt på festen:
?Svara på allting någon säger med ? Det är vad du tror?
?Öva på att låta som ett modem
?Visa att diskussionen är slut genom att hålla händerna för öronen
?Rabbla slumpmässiga tal när någon håller tal
?Fråga människor vilket kön de är
?Utforska hur långsamt du kan göra kväkande läten
?Repetera hela tiden:
Du:- Hörde du det där?
Den andre:- Vad då?
Du:- Glöm det, det har slutat...
?Ställ mystiska frågor till din bordsgranne och mumla något om psykologisk profil.
(men det är kanske bara vår konstiga humor)
Vi har oxå skrivit roliga fakta om oss själva för gästerna att läsa.....
satt med våraqt häfte igår,vi kommer börja att skriva "Det var så det började" och lite roligt om hur det blev vi från första början, sedan har vi meny,sedan presntationer av alla gästerna,sedan bordsplacering,sedan lite roliuga citat och tankar om brollop och äktenskap,kommer även att ha ett litet roligt korsord med på sista sidan somm man kan lösa under kvällen.Skall även flika in ngn stans men vet ej var där min blivande skriver ngt om mig och tvärtom.kommer att ha ett separat sånghäfte.Vad tror ni om detta?
Vi har i presentationen om gästerna, rim om varje person, nåt med intresse, arbete eller nåt annat kul som personen upplevt med brudparet.
Jag är kass på att rimma, men min m2b är ganska så bra, och när man väl sätter sig ner så kommer man på saker direkt, och ideerna flödar
Så, nu har jag skickat programmet till en hel drös med brudar. Hoppas att ni får användning för det!
NinaHq - Orkar du skicka det till en brud till? Har idétorka när det gäller festprogram just nu och skulle verkligen uppskatta dt jättemycket!
helenasundh@hotmail.com
tack så jättemycket nina hq !!!
Tack NinaHq!! Jag har skickat vidare till Fru (snart) Lindberg. Kanske kan man göra så att den som får mailet sist kollar av här inne och skickar vidare till nästa som ber om det (så det blir som ett slags kedjebrev) så slipper en person skicka till... Vi är ju rätt många som vill ha tips på festprogram Tror ni det skulle funka?
Hejhopp!!
Dax för oss oxå att börja fixa med festhäften snart, så är det någon som kan tänka sig att maila till mig oxå?!
bruden@wielander.se