• brud  nästa år

Hur får vi det roligaste festhäftet??

Kom igen nu alla! Era bästa idéer för att göra det roligaste festhäftet. Vad ska ni ha i era???

• Svar på tråden Hur får vi det roligaste festhäftet??
  • Rosviol

Nu har jag fått Nina Hq:s festprogram TACK så jätte mycket. Var kanon gav mycket inspiration.
    janson 77- tack så jätte mycket för ditt festprogram. Precis som jag själv skulle vilja ha det. åh nu kliar det i fingrarna att göra ett lika bra själv!

• Brud 8/9-07

jansson 77
    får man se på ditt program oxå???

• janson77

Rosviol: Bara du inte exakt kopierar mitt
    Äh, vet att många säkert gör det.....

Jag kan tyvärr inte skicka här hemifrån, har mallen på jobbet....Ni får tålmådigt vänta till måndag

• Rosviol

jansson 77 - nej det kommer jag absolut inte göra. Tänkte titta på ditt som mall men valt ut andra regler anndra "barns tankar om kärlek" och sen kommer jag göra lite annorlunda på beskrivningen. Förstår att du vill ha ditt eget och att andra inte ska kopiera. Det jag menade var att jag inte hade tänkt att ha ett så thockt häfte och du vusade med ditt att man kunde få med det jag ville på bara ett fåtal blad

• Lotte_86

Hejsan...tänkte dela med mig av hur vårt festhäfte kommer se ut. Första sidan med bilder på brudparet, datum och plats, samt en dikt. Första uppslaget blir menyn rätt ingående, och sedan ett flygfoto över stället där festen hålls. Man ser hus, landskap..ja allt möjligt, kan hittas på Eniro.se . Några uppslag blir bild + text om alla gästerna, roligt att inte bara ha text tyckte vi. Sedan uppslag med 3 låtar, en till varje rätt så det inte blir för mkt sång...följt av tipsfrågor om brudparet..och om barns tankar om giftermålet...THE END... :)

• janson77

Rosviol: det var verkligen med glimten i ögat jag skrev så

Tyckte du vårt var tjockt?
    Fast jag tror jag måste fylla ut med annat då presentation av gästerna inte kommer ta upp sidor i slutänden.....
    Dock har vi inte gjort rim om alla än.....Vad 17 rimmar man om människor man inte känner????????

Undrar bara vad man kan fylla ut med????

Svar på tråden Hur får vi det roligaste festhäftet??