Hur får vi det roligaste festhäftet??
Kom igen nu alla! Era bästa idéer för att göra det roligaste festhäftet. Vad ska ni ha i era???
Kom igen nu alla! Era bästa idéer för att göra det roligaste festhäftet. Vad ska ni ha i era???
Nina: Jag har mitt på jobbdatorn, mailar på måndag.....
Tigger,bönar och ber på mina bara knän.... Vill någon/några skicka mig sina festhäften också??? Skulle bli sååå glad då.
TACK på förhand.
nalle_76@yahoo.se
Hejsan, här har ni en till snurrig blivande brud. Vill jättegärna ha tips till festprogrammet som jag håller på med nu.
annelie024@hotmail.com
Här har ni ännu en som skulle bli glad om ni ville maila mig med! Har verkligen idétorka ang. festhäftet.
bjornanneli@zoomin.se
gtoorell@hotmail.com
alltid glad för tips
Haha, gud så snurrig jag är, skriver ju inte ens ut min email adress, haha.. Ja här kommer den ialla fall!! Ursäkta tjatet! :D
jeli81@passagen.se
skicka gärna era festprogram till mig =)
bea__g@msn.com (2 understreck)
Jag vill bara ha framsidan till festhäftet tryckt, man man fixa det genom calligrafen, och man kopierar innehållet själv?
Vi tänkte beställa inbjudningskort därigenom oxå, är det oxå bara pärmen (utsidan) man får, och klistrar in texten själv?
vill jättegärna ha tips på festprogram, letar som en tok på nätet men hittar inget som passar - och själv har jag noll fantasi!
none46@hotmail.com
Ni kan kika på brollopsbanken.blogspot.com
Där finns bilder, mallar och texter som kan vara bra att ha!