Majbrudar 2007, ny tråd (nr 4)
beach: om det hjälper att veta så kommer det att kännas bättre när du väl är där och ni har satt igång. Jag var jättenervös men det var roligt! Lycka till!
beach: om det hjälper att veta så kommer det att kännas bättre när du väl är där och ni har satt igång. Jag var jättenervös men det var roligt! Lycka till!
beach: Kul att det gick bra!!! Jag ska faktiskt tillbaka på torsdag och ta fler bilder, för jag känner mig kaxig nu
Idag har jag varit på bröllop. Min mamma har gift sig för andra gången. Det var en liten lugn och personlig tillställning med bara de närmaste. Riktigt mysigt. Men ååå vad jag längtar tills det är min tur. Idag är det bara 1 månad och 5 dagar kvar!!!!
beach: visst får man mersmak!!?
Nu har jag och min underbare blivande suttit nästan hela lördagskvällen och myst och gjort färdigt bordsplaceringen.
Jag känner mig så lugn och jag bara njuter av att bröllopsfixa. Jätteskönt för jag har i perioder kännt mig så stressad. Kanske för att det mesta är klart? Iallafall tänker jag fortsätta njuta ända till vår stora dag om SNART EN MÅNAD!!!!!!!!!! hihihi pirr pirr
Slottet: Ååååååååååååååååååh! Vad underbart! Låter helt fantastiskt, precis sådana saker som jag skulle gilla! Jag har inte fått nån som helst förvarning om nån hippa ännu. Vet dock att min blivande ska få en svensexa snart. Hoppas bara inte på helgen innan...
Skogstigern: vem vet, ofta blir folk ju hippade ibland när man allra minst anar det?!
Hahahahahahaha
Då VET vi ju att det blir nåt nu me... eller?
Fast å andra sidan är det kanske bättre att inte hoppas på nåt för då blir man kanske besviken. Jag vet t.ex. att mina tärnor inte har så god ekonomi någon av dem så jag skulle nog få ganska dåligt samvete om de hade förberett nåt dyrt åt mej...
Nä, får jag nåt så blir jag glatt överraskad oavsett vad det blir.
Jag sitter precis på balkongen och solar, surfar och funderar på samma sak. Visst måste det väl vara såhär fint på vår dag den 5 maj?! Absolut!! Nåt annat vore ju skandal Har börjat kolla runt på vita paraplyer för säkerhets skull
Ja visst är det fint med alla knoppar!?
Det gör inget om det regnar, det kommer att bli världens bästa dag iallafall! Men det vore såklart mysigast med sol!